Firma

AgeSA, Brandverse Awards 2025'te Bireysel Emeklilik ve Hayat Sigortaları kategorisinde altın ödül aldı



Bireysel emeklilik ve hayat sigortası sektörünün lider kuruluşlarından AgeSA, Marketing
Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle düzenlenen Brandverse Awards 2025'te,
Social Brands Veri Analitiği Ödülleri Bireysel Emeklilik ve Hayat Sigortaları
kategorisinde bu yıl da altın ödülün sahibi oldu.

Deloitte Türkiye'nin yürüttüğü bağımsız araştırmada, 51 binden fazla markanın sosyal
medya performansı SocialBrands Sosyal Medya Marka Endeksi üzerinden detaylı
biçimde analiz edildi. Takipçi sayısı ve artışı, içerik çeşitliliği, toplam etkileşim
hacmi gibi veriler üzerinden yapılan analiz sonucunda AgeSA, sektöründe
en başarılı sosyal medya performansını göstererek bu yıl üçüncü kez altın ödüle
layık görüldü.

Nitelikli İçerik, Güçlü Etkileşim ve Veriye Dayalı Yaklaşım
İletişim çalışmalarıyla paydaşlarına her kanaldan ulaşmayı ve hayatlarına dokunmayı
önemseyen AgeSA, sosyal medyayı dijital pazarlamanın en etkili kanallarından
biri olarak görüyor. Dijitalde her an ulaşılabilir olmanın önemine inanan şirket,
paydaşlarıyla güçlü, hızlı ve etkili bağlar kurmayı hedefliyor. Bu doğrultuda
güncel içerik trendlerini ve kullanıcı alışkanlıklarını yakından takip eden
AgeSA, AgeSA ile Finansal Terapi videoları gibi dikkat çekici ve etkileşim odaklı
marka iletişim çalışmalarıyla öne çıkıyor.

Sosyal medya performansını düzenli olarak analiz eden AgeSA, bu mecralardaki pazarlama
etkinliğini her geçen gün daha da artırıyor. Potansiyel müşteri kitlesi
oluşturmak ve marka bilinirliğini güçlendirmek amacıyla sosyal medyayı stratejik
bir kanal olarak kullanan şirket, önümüzdeki dönemde de bu alandaki yatırımlarını
sürdürecek.


-iDeal Haber Merkezi-
- twitter.com/iDealDataHaber // www.idealdata.com.tr -

Çerez Ayarları

Daha iyi, hızlı ve güvenli bir kullanım sağlamak amacıyla web sitemizde tarayıcı çerezleri kullanıyoruz. Detaylı bilgi için Çerez Aydınlatma Metni 'ni inceleyebilirsiniz.