Anadolu Hayat Emeklilik, müşteri deneyimini daha ileriye taşımak ve çok kanallı
iletişim altyapısını daha verimli hale getirmek amacıyla ASEE iş birliğiyle lider
iletişim teknolojileri platformu Genesys Engage'i hayata geçirdi. Bu yıl devreye
alınan yeni altyapı, Anadolu Hayat Emeklilik'in dijitalleşme vizyonuna da
önemli katkılarda bulunuyor.
Anadolu Hayat Emeklilik, müşteri deneyimini en üst seviyeye çıkarmak ve çağrı merkezi
operasyonlarını daha verimli hale getirmek için Genesys Engage Çok Kanallı
Müşteri İletişim Platformu'nu tercih etti. ASEE tarafından hayata geçirilen bu
çözüm, Anadolu Hayat Emeklilik'in müşterilerine tüm iletişim ve destek süreçleri
boyunca kişiselleştirilmiş ve kesintisiz bir deneyim sunmasını sağlıyor.
Anadolu Hayat Emeklilik, sesli ve dijital kanallar için bütünleşik bir iletişim
yönetimi sunan Genesys Engage sayesinde, tüm kanallardan elde ettiği müşteri etkileşimlerini
tek bir sistem üzerinden yönetebiliyor. Titizlikle hayata geçirilen
CRM gibi sistem entegrasyonlarıyla müşteri verileri ve iletişim geçmişi, merkezi
olarak izlenebiliyor. Böylece, müşteri hangi kanaldan iletişime geçerse geçsin
bütünsel ve bağlantılı bir hizmet alabiliyor. Bu yapı, müşterilere kesintisiz
bir iletişim yolculuğu sunarken müşteri memnuniyetinin de artmasına katkı sağlıyor.
Ayrıca, ASEE tarafında sunulan entegre analiz ve raporlama özellikleriyle
müşteri etkileşimlerini derinlemesine inceleyebilen Anadolu Hayat Emeklilik,
müşteri ilişkileri yönetimi stratejilerini daha da güçlendiriyor.
Uçtan uca müşteri deneyimi
Dünyada 100'den fazla ülkede kullanılan ve şirketlerin içeride kullandığı büyük
ölçekli sistemlerle tamamen uyumlu bir platform olan Genesys Engage ile Anadolu
Hayat Emeklilik, çok kanallı müşteri iletişimini tek bir platformda merkezileştiriyor.
Müşteri iletişimi, kanallar arası geçişlerde bilgi kaybı olmadan sürdürülebildiği
için çağrı süreleri kısalıyor, müşteri memnuniyeti artıyor ve temsilcilerin
daha verimli çalışması sağlanıyor.
Platform, müşteri etkileşimlerini gerçek zamanlı olarak sistemde toplayarak ilerleyen
süreçler için yol gösterici veriler sunuyor. Kullanıcı dostu arayüzü ve hızlı
erişilebilir altyapısı sayesinde, web, telefon, mesajlaşma ve sosyal medya
gibi farklı iletişim kanalları entegre biçimde kullanılarak üst düzey bir müşteri
deneyimi sunuluyor.
Sürdürülebilir bir dijitalleşme yaklaşımı ile hizmet veriyoruz
İş birlikleri hakkında açıklamada bulunan ASEE Türkiye Ülke Lideri Hatice Ayas,
Anadolu Hayat Emeklilik'in dijital dönüşüm yolculuğuna uzun yıllardır yaptığımız
katkıyı bu projeyle yeni bir boyuta taşımaktan mutluluk duyuyoruz. Müşteri deneyimini
daha verimli, kesintisiz ve kişiselleştirilmiş hale getirmek amacıyla
hayata geçirdiğimiz bu platform, sadece teknolojik bir altyapı dönüşümü değil,
aynı zamanda müşteri odaklı hizmet anlayışının yeniden şekillenmesini sağlayan
stratejik bir adım. ASEE olarak, sadece teknolojiyi değil, sürdürülebilir bir
dijitalleşme yaklaşımını sunuyoruz. Bu doğrultuda, Anadolu Hayat Emeklilik'in büyüme
stratejilerine destek olacak en güncel ve güvenilir çözümleri sağlamaya devam
edeceğiz dedi.
-iDeal Haber Merkezi-
- twitter.com/iDealDataHaber // www.idealdata.com.tr -
Daha iyi, hızlı ve güvenli bir kullanım sağlamak amacıyla web sitemizde tarayıcı çerezleri kullanıyoruz.
Detaylı bilgi için
Çerez Aydınlatma Metni 'ni inceleyebilirsiniz.