Firma

Turkcell Global Bilgi, Türkiye Merkezli Üretici / Çağrı Merkezi kategorisinde birinci oldu


Türkiye'nin dijital müşteri deneyimi merkezi Turkcell Global Bilgi, BT Haber tarafından
gerçekleştirilen Bilişim 500 - İlk 500 Bilişim Şirketi araştırmasında,
Türkiye Merkezli Üretici / Çağrı Merkezi kategorisinde birinci oldu. Sektörde
çeyrek asrı aşan tecrübeye sahip olduklarını belirten Turkcell Global Bilgi
Genel Müdürü Metin Tuğtağ, böylesi prestijli ve referans niteliğindeki bir araştırmada,
14'üncü kez birinciliği kazanmaktan büyük mutluluk duyduklarını söyledi.

Türkiye'nin dijital müşteri deneyimi alanındaki öncü markası Turkcell Global Bilgi,
BT Haber tarafından bu yıl 26'ncısı düzenlenen Bilişim 500 - İlk 500 Bilişim
Şirketi Araştırmasında önemli bir başarıya imza attı. Bir çağrı merkezi olmanın
ötesine geçerek, müşteriye dokunan her kanalda hem geleneksel hem de dijital
hizmetler sunan Turkcell Global Bilgi, Türkiye Merkezli Üretici / Çağrı Merkezi
kategorisinde birinciliği kazanarak, bu listede 14'üncü kez zirvede yer aldı.

13 lokasyonda, 15 binden fazla çalışanla, müşteri deneyimini eşsiz kılan çözümler
Tarihi Grand Pera Emek Sineması'nda düzenlenen ödül töreninde konuşan Turkcell Global
Bilgi Genel Müdürü Metin Tuğtağ, sektörün dinamiklerini yansıtan bu prestijli
organizasyonda 14'üncü kez birincilik kürsüsünde yer almaktan dolayı büyük
gurur ve mutluluk duyduklarını belirterek, Müşterilerimizin teknolojik çözüm
ortağı olarak toplam 13 lokasyonda 15 binden fazla çalışanımızla müşteri deneyimini
iyileştirmeye ve dijitalleştirmeye devam ediyoruz. Bu başarıda payı olan tüm
çalışma arkadaşlarıma ve sektörümüzde referans niteliği taşıyan bu araştırmayı
kamuoyu ile paylaşan BT Haber ailesine teşekkür ederim dedi.

Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Metin Tuğtağ sözlerini şöyle sürdürdü: Müşteriye
dokunan her kanalda giderek dijitalleşen yapımızla markaların dijital dönüşüm
yolculuklarına eşlik ediyoruz. Çağrı merkezi olarak kurulduğumuz günden bugüne
kadar geçen çeyrek asırlık sürede müşterilerimize eşsiz deneyim sunmak için
çalışıyoruz. Bugün geldiğimiz noktada yapay zekâ destekli ürünlerimiz ve teknolojik
hizmetlerimiz ile çağrı merkezi olmanın çok ötesine geçip müşteri deneyiminde
dijital dönüşümü başlattık. Her geçen gün dijitalleşen çağrı merkezi hizmetimiz
ile 12 farklı sektördeki 100'ün üzerinde kurumsal müşterimizin yanında oluyoruz.
Şimdiye kadar olduğu gibi bundan böyle de aynı kararlılık ve motivasyonla
çalışmalarımızı sürdüreceğiz.

Sektörün nabzını tutan Bilişim 500 - İlk 500 Bilişim Şirketi Araştırması, Türk bilişim
sektörünün ciroları itibarıyla en büyük 500 şirketini, genel ve faaliyet
gösterdikleri alt kategoriler itibarıyla sıralayan, pazar hakkında öngörü ve özellikleri
belirleyen detaylı bir çalışmayı her yıl kamuoyuna sunuyor.


-iDeal Haber Merkezi-
- twitter.com/iDealDataHaber // www.idealdata.com.tr -

Çerez Ayarları

Daha iyi, hızlı ve güvenli bir kullanım sağlamak amacıyla web sitemizde tarayıcı çerezleri kullanıyoruz. Detaylı bilgi için Çerez Aydınlatma Metni 'ni inceleyebilirsiniz.