Türkiye anne bebek ürünleri sektörünün öncü markası ebebek, 2025 yılı ikinci çeyrek
finansal sonuçlarını açıkladı. Sadece cirosal değil, müşteri deneyimi ve operasyonel
verimlilikle de büyümeyi odağına alan markanın, enflasyon muhasebesi
uygulamaları çerçevesinde hazırlanan konsolide finansal tablolarına göre ikinci
çeyrekte bir önceki yılın aynı dönemine kıyasla FAVÖK tutarı yüzde 72 artışla
1,1 milyar TL, FAVÖK marjı ise 5,9 puan artışla %18,2 oldu.
ebebek, 2025 yılının ikinci çeyreğinden de büyümeyle çıktı. Müşteri deneyimi,
omnichannel altyapısı ve operasyonel verimliliğiyle dikkat çeken marka, enflasyon
muhasebesi uygulamaları çerçevesinde hazırlanan konsolide finansal tablolarına
göre yılın ikinci çeyreğinde de istikrarlı performansını sürdürdü.
Kamuyu Aydınlatma Platformu'nda (KAP) yayımlanan sonuçlara göre 2025'in ikinci çeyreğinde
ebebek, cirosunu bir önceki yılın aynı dönemine kıyasla yaklaşık yüzde
16 artışla 6,0 milyar TL'ye çıkardı. Yine geçen yılın aynı çeyreğine göre Türkiye'deki
toplam satış adedinde %14 oranında bir büyüme kaydeden marka, yüzde 12,3
olan FAVÖK marjını yüzde 18,2'ye, FAVÖK tutarını ise 642 milyon TL'den 1,1
milyar TL'ye ulaştırdı.
Anne bebek sektöründeki yolculuğuna haziran ayı sonu itibarıyla Türkiye'deki 280
ve Birleşik Krallık'taki 3 fiziki mağazasıyla devam eden ebebek, 2025'in ikinci
çeyreğinde Türkiye'deki mağaza ziyaretçi sayısını 13,1 milyona, ebebek.com internet
sitesindeki ziyaretçi sayısını ise 30,6 milyona çıkardı. Artan ziyaretçi
sayısıyla paralel olarak Türkiye'de sattığı toplam ürün adedi de yüzde 14 artışla
26,3 milyona yükseldi.
Konuya ilişkin açıklamada bulunan Ebebek Mağazacılık A.Ş. Grup CEO'su Halil Erdoğmuş,
ebebek olarak 2025 yılındaki stratejik hedeflerimiz doğrultusunda yılın
ikinci çeyreğinde de dengeli ve sürdürülebilir bir büyüme sergilemekten mutluluk
duyuyoruz. Müşteri deneyimini iyileştirme, dijitalleşme ve mağaza yatırımlarımıza
hız kesmeden devam ediyoruz. Bu yatırımların olumlu etkilerini hem operasyonel
verimlilikte hem de finansal sonuçlarımızda net şekilde görüyoruz. Özellikle
ikinci çeyrekte temellerini attığımız kasa sistem geçiş projemizin yaygınlaştırılmasıyla
birlikte, mağaza içi deneyimi daha ileriye taşımayı hedefliyoruz.
Yurt dışı büyüme stratejimiz kapsamında, özellikle Birleşik Krallık ve Kuzey Irak'taki
çalışmalarımıza kararlılıkla devam ediyoruz. Türkiye'de ise güçlü omnichannel
yapımız ve uzman ekiplerimizle bebeveynlerin hayatına dokunmayı sürdürüyoruz.
Bebeveynlerin yanında daha sağlam bir destek olma misyonumuzu güçlendirirken,
ekip arkadaşlarımızın kişisel ve mesleki gelişimlerine daha fazla alan açacağımız
bir döneme giriyoruz. Yenilikçi mağaza konseptlerimiz, dijital büyüme stratejimiz
ve sürdürülebilir değer anlayışımızla 2025 yılının ikinci yarısını da
kararlılıkla şekillendirmeye devam edeceğiz. dedi.
-iDeal Haber Merkezi-
- twitter.com/iDealDataHaber // www.idealdata.com.tr -
Daha iyi, hızlı ve güvenli bir kullanım sağlamak amacıyla web sitemizde tarayıcı çerezleri kullanıyoruz.
Detaylı bilgi için
Çerez Aydınlatma Metni 'ni inceleyebilirsiniz.