Sürdürülebilirlik vizyonuyla çevresel ve toplumsal etki yaratmayı amaçlayan CarrefourSA'nın
TBWAİstanbul iş birliğiyle hayata geçirdiği Hayalet Ağlar projesi,
Cannes Lions'tan Altın ve Bronz Aslan kazandı.
Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki, Türkiye perakende sektörünün öncü markası
CarrefourSA çevresel sürdürülebilirlik ve toplumsal sorumluluk alanındaki
projeleriyle ulusal ve uluslararası platformlarda fark yaratmaya devam ediyor.
Hayalet Ağlar Türkiye'den festivalde en çok finale kalan proje oldu
CarrefourSA, TBWAİstanbul iş birliğiyle hayata geçirdiği Hayalet Ağlar projesiyle
dünyanın en prestijli yaratıcılık festivali olan Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık
Festivali'nden 1 Altın Aslan ve 1 Bronz Aslan ödülüyle döndü. Hayalet
Ağlar Projesi Design - Brand Environment & Experience Design kategorisinde
Altın Aslan, Outdoor - Special Build kategorisinde ise Bronz Aslan kazandı. Ayrıca
6 farklı kategoride shortlist başarısı elde ederek Türkiye'den festivalde
en çok finale kalan projelerden biri oldu.
Proje için Marmara Denizi'nden toplanan 4 ton hayalet ağla Balıkesir'in Ocaklar
Köyü, bir gecede hayalet köye dönüştürülerek, denizlerimizdeki hayalet ağ sorununa
dikkat çekildi. Hayalet ağ kavramı, yanlış ve bilinçsiz avlanma nedeniyle denizlerde
kaybolan ağlara verilen bir isim. Bu ağlar, onlarca yıl denizde kalarak
balıkçılık ekosistemini tehdit ediyor ve küçük ölçekli kıyı balıkçılığıyla geçinen
köylerimizi, hayalet köye dönüşme riskiyle baş başa bırakıyor. Projenin
elde ettiği ulusal ve uluslararası başarılar sayesinde ise Hayalet Ağlar artık
yalnızca bir farkındalık kampanyası değil, Hâlâ şansımız var diyen bir uyanış
çağrısına dönüşmüş oldu.
-iDeal Haber Merkezi-
- twitter.com/iDealDataHaber // www.idealdata.com.tr -
Daha iyi, hızlı ve güvenli bir kullanım sağlamak amacıyla web sitemizde tarayıcı çerezleri kullanıyoruz.
Detaylı bilgi için
Çerez Aydınlatma Metni 'ni inceleyebilirsiniz.