Firma

Teknosa, Brandverse Awards'tan 6, SocialBrands'ten altın ödül aldı


Türkiye teknoloji perakendeciliğinin ve e-ticaretin öncü markası Teknosa, markaların
dünyasına 360 derece kapsayıcı bir bakış sunan pazarlama ve iletişim ödülleri
Brandverse Awards'ta, SocialBrands Sosyal Medya Marka Endeksi'nde 'Teknoloji
Marketleri' kategorisinde 4 yıldır üst üste altın ödülün sahibi oldu.

Sabancı Holding iştiraklerinden Teknosa, teknoloji, yaratıcılık ve deneyim odağıyla
hayata geçirdiği projelerini ödüllerle taçlandırmaya devam ediyor. Marketing
Türkiye ve BoomSonar tarafından sektör standartlarını yükseltme hedefiyle düzenlenen
Brandverse Awards'tan 6 ödülle dönen Teknosa, 1 Nisan 2024 - 1 Nisan 2025
dönemini kapsayan, takipçi artışı ve etkileşim türleri gibi birçok kriterin
Deloitte Türkiye uzmanlığıyla değerlendirildiği SocialBrands Sosyal Medya Marka
Endeksi'nde 'Teknoloji Marketleri' kategorisinde 4 yıldır üst üste altın ödülü
kazanma başarısı gösterdi.

Anıtkabir deneyimine ödül yağdı
Şirket, '101. Yıl Özel Anıtkabir Deneyimi' projesiyle 'Craft' ana bölümünde 'Kullanıcı
Deneyimi Tasarımı (UX/UI)' kategorisinde altın, 'Medya' ana bölümünde 'Tüketiciyle
Bağ Kuran Çalışmalar' kategorisinde altın, 'Sosyal Medya ve Dijital'
ana bölümünde 'Mobil Odaklı Kampanya' kategorisinde altın ödülün sahibi olurken,
'Deneyim Tasarımı' ana bölümünde 'Fiziksel Müşteri Deneyimi' kategorisinde gümüş
ödülü kucakladı. Teknosa ayrıca Intel ve Lenovo iş birliğiyle hayata geçirdiği
Gaming Parkour projesiyle de 'Markalı Oyun Deneyimi' kategorisinde bronz ödül
kazandı.

Teknosa adına ödülleri pazarlama ekipleri aldı.



-iDeal Haber Merkezi-
- twitter.com/iDealDataHaber // www.idealdata.com.tr -

Çerez Ayarları

Daha iyi, hızlı ve güvenli bir kullanım sağlamak amacıyla web sitemizde tarayıcı çerezleri kullanıyoruz. Detaylı bilgi için Çerez Aydınlatma Metni 'ni inceleyebilirsiniz.