ŞOK Marketler, 2025 yılının ilk yarısında 118,7 milyar TL'ye ulaşan cirosu ve 11
bin 37 mağazasıyla büyümesini sürdürdü.
ŞOK Marketler, 2025 yılı ilk 6 aylık finansal sonuçlarını Kamuyu Aydınlatma Platformu'na
(KAP) açıkladı. Şirket, net satış gelirlerini geçen yılın aynı dönemine
göre reel olarak yüzde 4,1 artırarak 118,7 milyar TL'ye yükseltti. 81 ilde faaliyet
gösteren mağaza sayısını 11 bin 37'ye ulaştıran ŞOK Marketler, yaygın mağaza
ağı ve uygun fiyat politikasıyla istikrarlı büyümesini sürdürdü.
Her gün ucuz fiyat, kazandıran kampanyalar
ŞOK Marketler, her gün ucuz fiyat ilkesiyle ŞOK Ucuz Hep Ucuz gibi kampanyaların
yanı sıra sadakat programı Win'e özel avantajlarla başta temel ihtiyaç ürünleri
olmak üzere hemen tüm ürün gruplarında müşterilerinin bütçesini desteklemeye
devam ediyor. Özellikle yılın ilk yarısında öne çıkan Win kampanyaları müşterilerden
büyük ilgi gördü ve yüz binlerce kullanıcıya ekstra kazanç sağladı.
Amigo ile yerli üreticiye destek
Yerli üreticilere verdiği destekle öne çıkan ŞOK Marketler, öz markası Amigo ile
Tarladan Sofraya doğrudan alım modeliyle taze ve ekonomik ürünleri müşterilerine
ulaştırıyor. Amigo'nun kuruyemişlerden kuru meyvelere uzanan geniş ürün yelpazesiyle
müşterilerine uygun fiyatlı, sağlıklı atıştırmalık ve çerezler sunuyor.
Başarıya ödüller eşlik etti
ŞOK Marketler, 2025 yılında gerçekleştirdiği sosyal sorumluluk projeleri, pazarlama
ve iletişim çalışmalarıyla çok sayıda ödül kazandı. Şok'ta Ben de Varım projesiyle
Kadın Dostu Markalar platformu tarafından Kadın İstihdamı ve İşte Fırsat
Eşitliği alanında Farkındalık Ödülü'ne layık görülen şirket, The ONE Awards
Bütünleşik Pazarlama Ödülleri'nde ikinci kez üst üste Yılın İtibarlısı seçildi.
Ayrıca Effie Awards, Brandverse Awards ve Kristal Elma gibi pazarlama ve
iletişim alanının önde gelen yarışmalarından toplam beş farklı ödülle dönerek hem
sektörün hem de müşterilerin takdirini kazandı.
Uğur Demirel: Kaliteyi uygun fiyatlarla müşterilerimizle buluşturuyoruz
2025 yılının ilk 6 aylık finansal sonuçlarını değerlendiren ŞOK Marketler CEO'su
Uğur Demirel şu sözleri kaydetti: Zorlu koşullara rağmen yılın ilk yarısında
gösterdiğimiz performanstan memnunuz. İstikrarlı büyümemizi sürdürürken her zaman
olduğu gibi en kaliteli ürünleri mümkün olan en uygun fiyatlarla müşterilerimizle
buluşturmak için kararlılıkla çalışıyoruz. Yerli üretime verdiğimiz destek,
kadın kooperatifleriyle yürüttüğümüz iş birlikleri ve sürdürülebilirlik yaklaşımımızla
topluma ve ekonomiye katkı sağlıyoruz. Ülkemizin en çok tercih edilen
gıda perakendecisi olmak için durmadan çalışmaya devam edeceğiz.
-iDeal Haber Merkezi-
- twitter.com/iDealDataHaber // www.idealdata.com.tr -
Daha iyi, hızlı ve güvenli bir kullanım sağlamak amacıyla web sitemizde tarayıcı çerezleri kullanıyoruz.
Detaylı bilgi için
Çerez Aydınlatma Metni 'ni inceleyebilirsiniz.