Ekonomi

Basın Bülteni- OPET, Superbrands Türkiye Araştırması'nda Türkiye'nin Süper Markası seçildi



OPET, Superbrands Türkiye Araştırması'nda bir kez daha Türkiye'nin Süper Markası
seçildi. Türkiye seçici kurul üyeleri ve The Nielsen Company'nin yaptığı araştırma
sonucunda OPET, sektörde tüketici odaklı yaklaşımı, yenilikçi hizmet anlayışı
ve topluma değer katan projeleri ile öne çıkarak 5'inci kez Superbrands unvanını
almaya hak kazandı.

İngiltere merkezli marka değerlendirme kuruluşu Superbrands'in, iş ve iletişim dünyasından
oluşan Türkiye seçici kurul üyeleri ve The Nielsen Company ile yaptığı
araştırma sonucunda bu yıl 150 marka, Türkiye'nin Süper Markası olmaya hak kazandı.
Bu markalar arasında yer alan OPET, Superbrands Türkiye 2025 Araştırmasında
yine sektörünün Süper Markası seçildi. Türkiye'nin Süper Markaları listesine
5'inci kez giren OPET, Superbrands Mührü'nü kullanmaya hak kazanan sınırlı
sayıda marka arasında bu yıl da yerini aldı.

Superbrands Türkiye 2024-2025 Araştırması sonrasında Süper Marka seçilenlere ödülleri,
23 Haziran Pazartesi günü İstanbul Swissotel'de düzenlenen törenle takdim
edildi. OPET Sürdürülebilirlik ve Kurumsal İletişim Lideri Gül Altan, OPET olarak,
yalnızca ürün ve hizmet kalitemizle değil, sosyal sorumluluk projelerimiz,
kadın istihdamına verdiğimiz destek, temizlik ve hijyen gibi alanlardaki öncü
çalışmalarımızla da sektörümüzde fark yaratıyoruz. Superbrands Mührü'nü beşinci
kez üst üste ve aralıksız almak, ana faaliyet alanımızdaki çalışmalarımıza ek
olarak sürdürülebilirlik vizyonumuzun, insan odaklı topluma dokunan projelerimizin
geniş kitleler tarafından benimsendiğinin güçlü bir göstergesi. Tüketicilerimizin
bu güvenine layık olmak için yenilikçi ve değer odaklı yaklaşımımızı aynı
kararlılıkla sürdüreceğiz değerlendirmesinde bulundu.

Superbrands'ın marka ölçümleri araştırması kapsamında 30 Aralık 2024-31 Ocak 2025
tarihleri arasında İstanbul, Ankara ve İzmir'de gerçekleştirilen toplam 2.001
görüşmenin sonucunda OPET, 74,83 puan aldı. Üç il arasında en yüksek puan 80,67
ile İzmir'den gelirken, Ankara'daki katılımcıların puanı 74,93, İstanbul'daki
katılımcıların puanı ise 72,67 oldu. Bu arada yaş grupları arasında en yüksek
puan ise 78.48 ile 44-55 yaş arası gruptan geldi. Tüketici odaklı yaklaşımı, yenilikçi
hizmet anlayışı ve topluma değer katan projeleri ile sektörde fark yaratan
OPET, bir kez daha Süper Marka seçilerek tüketicilerin en çok güvendiği ve
beğendiği markalardan biri olduğunu tescillemiş oldu. Dünyada 90 ülkede düzenlenen
ve Türkiye'de iki yılda bir ölçümlenen Türkiye'nin Süper Markaları listesi,
tüketici araştırmaları ve bağımsız jüri değerlendirmesiyle belirleniyor. Markalardan
bağımsız tamamen objektif olarak gerçekleştirilen araştırmanın sonucunda
seçilen markalar, Superbrands Mührü'nü taşımaya hak kazanıyor.


-iDeal Haber Merkezi-
- twitter.com/iDealDataHaber // www.idealdata.com.tr -

Çerez Ayarları

Daha iyi, hızlı ve güvenli bir kullanım sağlamak amacıyla web sitemizde tarayıcı çerezleri kullanıyoruz. Detaylı bilgi için Çerez Aydınlatma Metni 'ni inceleyebilirsiniz.