Ekonomi

Basın Bülteni- Donuk Fırıncılık Ürünleri Genel Müdürü Hasırcıoğlu Turizm sezonu açıldı, donuk unlu ürünlere talep arttı


Turizm sezonunun başlamasıyla HORECA sektörü de hareketlendi. Hazırlık süreçlerini
kısaltan, gıda güvenliğini garantileyen ve israfı önleyen porsiyonlarıyla işletmelerin
maliyetinin yanı sıra ekonomiye katkı sunan donuk unlu ürünler, operasyonel
yükün arttığı yaz aylarında HORECA sektörünün ilk tercihleri arasında yer
alıyor.

Turizm sezonunun başlamasıyla birlikte, otel, restoran ve kafe (HORECA) işletmelerinin
donuk unlu ürün talebindeki artış dikkat çekiyor. Hazırlık süreçlerini kısaltan,
gıda güvenliğini garantileyen ve israfı önleyen porsiyonlarıyla işletmelerin
maliyetinin yanı sıra ekonomiye katkı sunan donuk unlu ürünler, operasyonel
yükün arttığı yaz aylarında HORECA sektörünün ilk tercihleri arasında yer alıyor.

Konuyla ilgili değerlendirmede bulunan sektörün önde gelen firmalarından Donuk
Fırıncılık Ürünleri Genel Müdürü Ilgın Hasırcıoğlu da dondurulmuş ürün sektörünün,
porsiyon kontrolü ve pratikliğiyle işletmelerin maliyetlerini düşürüp kaliteyi
artırdığını, standartlarıyla müşterilerine pek çok avantaj sağladığını kaydetti.
Hasırcıoğlu sözlerine şöyle devam etti: Turizm sezonunda, özellikle yaz aylarında
otel, restoran ve kafelerdeki talep artışı donuk unlu mamullere olan ilgiyi
olumlu yönde etkiliyor. Bu dönemde donuk gıda ürünlerinin güvenli ve zamanında
müşteriye sevk edilmesi büyük önem kazanıyor. DFU olarak, g2m şirketi aracılığıyla
restoran, otel ve kahve zincirleri başta olmak üzere ev dışı tüketim
ve perakende kanalındaki 6 bin noktaya ürünlerimizi günlük olarak ulaştırıyoruz.
Yaz döneminde ise sahil bölgelerindeki artan talebi karşılayabilmek için dağıtım
araçlarımızın sayısını ve depolama kapasitemizi artırarak, ürünlerimizi soğuk
zincirle, güvenli ve zamanında müşterilerimize teslim ediyoruz.

Kruvasan otellerin, ekmek çeşitleri restoran ve kafelerin gözdesi
DFU olarak yılda ortalama 22 bin tonluk üretim kapasitemiz ve 6 kategorideki 200'ün
üzerinde ürünümüzle HORECA sektöründeki işletmelere geniş bir ürün yelpazesi
sunduklarını işaret eden Ilgın Hasırcıoğlu, sözlerine şöyle devam etti: Özellikle
oteller, açık büfe kahvaltı ve çay saatlerinin favorisi olan donuk kruvasan
ve çöreklere yoğun ilgi gösteriyor. Tüketim öncesi pişirilerek tüketicilere
sıcak servis edilebilen, porsiyon kontrollü ekmek çeşitlerimiz ise oteller kadar
restoran ve kafeler tarafından da çok tercih ediliyor. Yaz sezonu öncesinde
geliştirdiğimiz yenilikçi ürünlerle sektördeki sürdürülebilir başarımızı korumayı
hedefliyoruz. Bu sezon pazara sunduğumuz yeni ürünler arasında 120 gramlık büyük
kruvasan, zeytinli-kekikli ve çavdarlı bagetler ile Danish çörek çeşitlerimiz
işletmelerin taleplerinde üst sıralarda yer almaya başladı. Kalite ve lezzetten
ödün vermeden, otel, restoran ve kafe gibi ev dışı tüketim kanalındaki müşterilerimizin
ihtiyaç duyduğu donuk unlu ürünleri zamanında ulaştırmak en büyük
önceliğimiz. Yeni sezonda da yenilenen portföyümüzle HORECA sektörünün mutfaklarına
DFU'nun hamur ustalığını taşıyarak, işletmelere pratiklik, lezzet ve maliyet
avantajı sağlamaya devam edeceğiz.


-iDeal Haber Merkezi-
- twitter.com/iDealDataHaber // www.idealdata.com.tr -

Çerez Ayarları

Daha iyi, hızlı ve güvenli bir kullanım sağlamak amacıyla web sitemizde tarayıcı çerezleri kullanıyoruz. Detaylı bilgi için Çerez Aydınlatma Metni 'ni inceleyebilirsiniz.