Firma

Teknosa, Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri'nde 4 ödül kazandı


Benzersiz müşteri deneyimi için sektöründe pek çok ilki hayata geçiren Teknosa,
Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri'nde / Turkey CX Awards'25 4 ödül birden kazandı.

Türkiye teknoloji perakendeciliğinin ve e-ticaretin öncü markası Teknosa, müşteriyi
merkeze alan stratejilerini ödüllerle tescillemeyi sürdürüyor. Teknosa, şirketlerin
deneyim odaklı çalışmalarını bağımsız bir jüriyle değerlendiren Awards
International'ın düzenlediği Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri'nde ikisi altın
olmak üzere 4 ödülün sahibi oldu.

Müşteri ve çalışan deneyimine altın ödül
Sabancı Holding iştiraklerinden Teknosa, 'En İyi Müşteri Deneyimi Stratejisi' ve
'Çalışan Odaklı En İyi Müşteri Deneyimi' kategorilerinde altın ödül kazanırken,
1000'i aşkın çalışanı olan şirketler arasında 'Müşteriyi Her Şeyin Merkezine
Koyan Yaklaşım' kategorisinde bronz ve 'Yılın Müşteri Deneyimi Ekibi' kategorisinde
de bronz ödüle layık görüldü.


-iDeal Haber Merkezi-
- twitter.com/iDealDataHaber // www.idealdata.com.tr -

Çerez Ayarları

Daha iyi, hızlı ve güvenli bir kullanım sağlamak amacıyla web sitemizde tarayıcı çerezleri kullanıyoruz. Detaylı bilgi için Çerez Aydınlatma Metni 'ni inceleyebilirsiniz.