Firma

Pazarama, Türkiye'nin e-ticaretinde yerli güç olarak büyümeyi sürdürüyor


Türkiye İş Bankası'nın iştiraklerinden biri olarak faaliyet gösteren Pazarama, %100
yerli sermaye ile e-ticaret sektöründe pazaryeri modeliyle hizmet vermeye ve
büyümeye devam ediyor. Pazarama, Türkiye'nin kendi kaynaklarıyla gelişen ve güçlenen
e-ticaret platformlarından biri olarak öne çıkıyor.

Türkiye İş Bankası'nın güçlü finansal tecrübesi ve müşteri güveniyle desteklenen
Pazarama, tüketicilere ve iş ortaklarına, her yönüyle şeffaf bir pazaryeri partneri
olma hedefiyle alışveriş deneyimi sunmaya ve büyümeye devam ediyor.

Birbirinden farklı hizmet ve avantajları tek platform üzerinden tüketicileri ile
buluşturan Pazarama'da, online alışverişin yanı sıra Pazarama Tatil ile uçak bileti
satışı, otel rezervasyonu, araç kiralama hizmetleri sağlanırken Pazarama
PET ile patili dostlarımızın ihtiyaçlarına birbirinden farklı ödeme seçenekleri
ve avantajlar ile sahip olunabiliyor. Pazarama Sigorta ile, Anadolu Sigorta ve
Anadolu Hayat Emeklilik güvencesiyle sigorta ile bireysel emeklilik hizmetleri
sağlanırken Pazarama Plus sadakat programıyla kullanıcılarına özel fırsatlar sunuluyor.
Araçtan inmeden akaryakıt ödemesi yapılabilmesine de olanak sağlayan
Pazarama ek olarak platformu üzerinden şehir ulaşım kartlarına yükleme imkanı da
sağlıyor.
Pazarama, e-ticaret sektöründeki değişen trendleri yakından takip ederek hem
tüketicilerine hem de iş ortaklarına yenilikçi çözümler sunuyor. Geçtiğimiz yıl devreye
aldığı Pazarama Limit (şimdi al, sonra öde), bir fintek iş birliği olan Zip
Alışveriş Kredisi gibi finansal hizmetler, müşterilerine daha fazla esneklik
sunarak alışveriş deneyimini kolaylaştırıyor. Yurt içindeki tüm bankaların kart
programlarıyla entegre olarak çalışan Pazarama'da, bu kart programlarının sadakat
çözümlerinden ve kampanyalarından faydalanmak mümkün. Bankalar dışında, Pluxee
iş birliği ile Pazarama'da ayni yardımlara aracılık ediliyor.

Pazarama, platformu üzerinden satış yapan on binlerce iş ortağının, daha fazla tüketiciye
ulaşmaları ve platform deneyimlerini iyileştirmeleri adına birçok yeniliği
hayata geçiriyor. Pazarama Ad ile iş ortaklarına reklam alanı satın alma
hizmeti sağlanırken Pazarama Finansman hizmeti ile iş ortaklarının finansal ihtiyaçları
destekleniyor. Pazarama E-Faturam ile bugüne kadar kağıt olarak hazırlanan
faturaların elektronik ortamda kolayca oluşturulmasını ve müşterilerle hızlıca
paylaşılmasını sağlanırken Pazarama Satıcı Paneli sayesinde iş ortaklarının
panellerine mobil uygulamadan erişmelerine ve kampanya yönetimlerini daha kolay
ve hızlı bir şekilde yönetmelerine fırsat veriliyor.

Pazarama Genel Müdürü M. Bülent Kutacun, konuyla ilgili olarak şunları söyledi:
Türkiye'nin dijitalleşme yolculuğunda dışa bağımlılığı azaltmak ve teknoloji alanında
kendi ayakları üzerinde duran yapılar oluşturmak stratejik bir gereklilik.
Pazarama olarak biz, hem teknolojimiz hem de sermaye yapımızla tamamen yerli
bir platform olmanın sorumluluğunu taşıyoruz. Amacımız, Türkiye'nin e-ticaret
ekosistemine katkı sunarken, aynı zamanda KOBİ'lerin, girişimcilerin ve yerli
üreticilerin büyümesine destek olmak. dedi.

Pazarama, müşteri deneyimini sürekli geliştiren yapısı, kullanıcı dostu uygulamaları
ve sunduğu avantajlarla, e-ticaretin en güçlü yerli oyuncularından biri olma
yolunda kararlılıkla ilerliyor.


-iDeal Haber Merkezi-
- twitter.com/iDealDataHaber // www.idealdata.com.tr -

Çerez Ayarları

Daha iyi, hızlı ve güvenli bir kullanım sağlamak amacıyla web sitemizde tarayıcı çerezleri kullanıyoruz. Detaylı bilgi için Çerez Aydınlatma Metni 'ni inceleyebilirsiniz.