Firma

Garanti BBVA, gençlerin beklenti ve eğilimlerinin ele alındığı Youniverse etkinliğine ev sahipliği yaptı



Garanti BBVA, 25 Haziran 2025'te Salt Galata'da 'Youniverse: Gençlerin Evrenine
Yolculuk' etkinliğine ev sahipliği yaptı. Etkinlikte sektör profesyonelleri gençliğin
dünyasını anlamaya odaklanan önemli başlıkları ele aldı. Bankacılık, FMCG,
teknoloji ve otomotiv gibi farklı sektörlerden 118 kurumsal şirketin yaklaşık
120 temsilcisi, gençlerin değerlerini, beklentilerini, eğitim eğilimlerini ve
markalarla kurdukları ilişkileri masaya yatırdı. Etkinlikte, anbean ve Future
Bright Group iş birliğiyle hazırlanan Gençlerin Beklenti ve Eğilimleri araştırması
da ilk kez paylaşıldı.

Garanti BBVA, gençliğin dünyasını daha yakından tanımak ve bu alanda çalışan
profesyonelleri bir araya getirmek amacıyla 'Youniverse - Gençlerin Evrenine Yolculuk'
etkinliğini düzenledi. 25 Haziran 2025 tarihinde Salt Galata'da gerçekleşen
etkinlik, insan ve kültür, kurumsal iletişim, işveren markası ve pazarlama ekiplerinden
gelen, gençliğe yönelik çalışmalarda strateji belirleyen sektör temsilcilerini
bir araya getirdi.

Gençlerle kurulan her bağ, kurumların bugününü değil geleceğini de şekillendiriyor
Garanti BBVA Genel Müdür Yardımcısı Ebru Taşcı Firuzbay, Gençlik, bizim için yalnızca
bir yaş aralığı değil, yeni bir bakış açısını, değer sistemini ve yaşam
anlayışını temsil ediyor. Garanti BBVA olarak gençlerle birlikte üretmenin, onları
gerçekten dinlemenin ve bu yolculukta onlarla dönüşmenin gücüne yürekten inanıyoruz.
Bugünün gençleri sadece bir işe değil, bütünsel bir deneyime bağlanıyor.
Anlam, esneklik, aidiyet ve kendini ifade edebilme arzusu, onların kariyer
yolculuğunu belirleyen temel unsurlar arasında yer alıyor. Biz de bu ihtiyaçları
yalnızca karşılamakla kalmıyor, aynı zamanda kurum kültürümüzü bu anlayışla dönüştürmeye
çalışıyoruz. Gençlerle kurulan her bağın, kurumların yalnızca bugününü
değil, geleceğini de şekillendirdiğine inanıyoruz. Bu doğrultuda, bu değerli
buluşmada edindiğimiz içgörüleri sektörel iş birlikleriyle zenginleştirmenin,
hepimiz adına daha güçlü ve sürdürülebilir bir gelecek inşa etme yolunda önemli
bir adım olduğuna inanıyoruz dedi.

Etkinliğin açılış konuşmasını anbean Kurucusu Kadir Aydın gerçekleştirdi. Ardından
Garanti BBVA Genel Müdür Yardımcısı Ebru Taşcı Firuzbay ile Teknoloji ve Sürdürülebilirlik
İletişimcisi Dr. Sertaç Doğanay'ın yer aldığı panelde gençliğin
dönüşen değerleri, iş dünyasıyla olan ilişkileri ve gelecek beklentileri ele alındı.

Reflect Studio Kurucu Ortağı Eray Erdoğan, genç marka yaratımında deneyim, topluluk
ve sadakatin önemini vurgularken, YouTube'da içerik üreten Serdar Çankaya ve
Prof. Dr. Zeynep Cihangir Çankaya, dijital çağın gençlerinde gözlemlenen odaklanma
sorunları ve mental sağlık konularına dikkat çekti.

Etkinliğin son bölümünde ise anbean ve Future Bright Group iş birliğiyle hazırlanan
Gençlerin Beklenti ve Eğilimleri başlıklı kapsamlı araştırma, Future Bright
Group'tan Akan Abdula ve anbean'den Elif Kaplan tarafından sunuldu. Araştırma,
gençlerin değer dünyasına dair çarpıcı veriler içerirken, markaların bu kitleyle
kurduğu ilişkilere ışık tutacak önemli ipuçları sundu.


-iDeal Haber Merkezi-
- twitter.com/iDealDataHaber // www.idealdata.com.tr -

Çerez Ayarları

Daha iyi, hızlı ve güvenli bir kullanım sağlamak amacıyla web sitemizde tarayıcı çerezleri kullanıyoruz. Detaylı bilgi için Çerez Aydınlatma Metni 'ni inceleyebilirsiniz.