adidas ile Fenerbahçe Spor Kulübü arasında futbol, basketbol, voleybol ve tüm altyapı
takımlarını kapsayan 5 yıllık sponsorluk anlaşması kapsamında hazırlanan
2025-2026 sezonu formaları, 1 Temmuz akşamı Ülker Stadyumu Şükrü Saracoğlu Spor
Kompleksi'nde yüzlerce davetlinin katılımıyla düzenlenen dev lansmanla tanıtıldı.
Fenerbahçe Spor Kulübü'nün efsane isimlerini günümüze, köklü mirasını geleceğe
taşıyan özel gece, özel anlarıyla Türk spor tarihine damgasını vurdu.
Fenerbahçe'nin ve Türk futbolunun efsane futbolcusu, Ordinaryüs lakaplı Lefter
Küçükandonyadis'in yapay zeka destekli açılış konuşmasıyla başlayan lansman, ilk
dakikalarından itibaren heyacanla dolu unutulmaz anlara sahne oldu. Binlerce
sarı lacivertlinin alkışlar ve tezahüratlarla coşkunun dozunu her an biraz daha
artırdığı gecede, adidas ve Fenerbahçe'nin yarım asıra yaklaşan ortak tarihlerinde
futbol, basketbol ve voleybolda hafızalara kazınan anların dev ekranlarda
yeniden canlandığı dakikalar, izleyenlere nostaljik bir yolculuk yaşattı. Tribünlerde
dalga dalga yayılan coşkuyla tam bir görsel şölene dönüşen gecede, Bize
Emanet kampanya filminin ilk kez izleyiciyle buluştuğu anda heyecan zirveye
çıktı. Kampanya filmimizde, üç farklı branştan efsane koçlar José Mourinho ve Sar?nas
Jasikevi?ius, futbolculardan Volkan Demirel, Diego Lugano, Tuncay Şanlı,
Fred, Talisca ve Ece Türkoğlu, basketbolculardan İbrahim Kutluay, Melih Mahmutoğlu,
Scottie Wilbekin, Bonzie Colson ve Alperi Onar, voleybolculardan ise Eda
Erdem ve Melisa Vargas yer aldı. Kadroyu kulübün sembol ismi maskot Yellow tamamladı.
16 Fenerbahçeli kahramanın yer aldığı bu filmde, geçmişin efsaneleriyle
bugünün şampiyonları bir araya geldi, Fenerbahçe'nin çok yönlü spor kültürü, adidas'ın
spora duyduğu tutkuyla birleşti.
Kampanya filminin ardından Fenerbahçe Spor Kulubü 2025-2026 Sezonu formaları, Senfoni
Orkestrası'nın melodileri, Fenerbahçe ruhunu yansıtan özel koreografiler
ve ışık şovları eşliğinde gerçekleşen defileyle taraftarların beğenisine sunuldu.
Geceye, spor, sanat ve iş dünyasından aralarında İbrahim Kutluay, Hande Baladın,
Eda Erdem, Volkan Demirel, Emre Yusufi, Somer Sivrioğlu, Pelin Akil, Meltem Cumbul,
Tülin Şahin'in de bulunduğu çok sayıda davetli katıldı.
Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı Ali Koç konuşmasında, Bildiğiniz gibi, adidas ile
birlikte Türk spor tarihinin en büyük bütçeli teknik sponsorluk anlaşmasını gerçekleştirdik.
Dünyanın en büyük spor kulübü olduğunun her fırsatta altını çizdiğimiz
kulübümüz, elde ettiği sportif başarılarla sadece Türkiye'nin değil, Avrupa'nın
da örnek kulübü olmak üzere kararlı adımlarla ilerliyor. Bu bağlamda inşa
ettiğimiz iş birliğimiz de, bir sponsorluk anlaşmasının ötesinde, bir stratejik
ortaklığın ve küresel vizyonun ilk adımıdır. Bu nedenle, böylesine bir birlikteliğe
artık 'sponsorluk' demek doğru olmaz. Biz artık başarıya giden yolda
adidas'la birlikte yol arkadaşıyız. Atamızın imzasını taşıyan Çubuklu'yu giymek
bizler için bir sorumluluğu, daha da önemlisi bir görevi üstlenmektir. Biz, adidas
ile, işte bu ruhu, bu kader birliğini hissederek bir yola çıktık. Bugün bize
ait değerleri bir kez daha hatırlıyoruz: Çubuklumuz, geçmişiyle gurur, bugünüyle
mücadele, geleceğiyle umut ve emanettir dedi.
adidas Türkiye Genel Müdürü Hakan Atalay: Efsane Çubuklu Bize Emanet
İş birliği için hazırladıkları Bize Emanet kampanyasında Fenerbahçe'nin iki efsane
ismi Lefter ve Alex de Souza'dan ilham aldıklarını söyleyen adidas Türkiye
Genel Müdürü Hakan Atalay,Türkiye'nin spor kültürüne yön veren iki güçlü markanın,
adidas ve Fenerbahçe'nin ortak bir vizyonla yeniden bir araya gelişini kutladığımız,
adidas Türkiye'nin aynı anda ilk kez üç farklı branşta bir kulübü desteklediği
ilk iş birliği olması nedeniyle de bizim için ayrı bir önem taşıyor.
Önümüzdeki beş yıl boyunca Fenerbahçe'nin efsane çubuklusu artık adidas'a emanet.
Beş yıl boyunca sahada olduğu kadar tribünde, günlük yaşamda da sarı lacivertlilerin
yanında olacağız. İş birliği için hazırladığımız kampanyada Fenerbahçe'nin
iki efsane ismi Lefter ve Alex de Souza'dan ilham aldık. Lefter'i kaybettiğimiz
gün, Alex'in attığı o unutulmaz tweet'ten yola çıktık: 'Rahat uyu Lefter.
Çubuklu bize emanet'. Bu tweet, herkes gibi bizimde aklımıza kazındı ve yıllar
geçse de hafızalarımızdan hiç silinmedi. Ve şimdi adidas olarak bu kez sıra
bizde: 'Çubuklu artık bize emanet!' dedi.
Fenerbahçe Ruhunu adidas'ın İnovasyon Gücüyle Buluşturan Koleksiyon
Fenerium ve adidas iş birliğiyle hazırlanan Fenerbahçe Spor Kulubü 2025-2026 Sezonu
formaları, kulübün tarihi, takım ruhu ve taraftarın benzersiz enerjisinden
ilham alıyor. Her detayında, adidas'ın inovasyon gücünü Fenerbahçe'nin güçlü karakteriyle
buluşturan koleksiyon, efsane çubuklu formanın yeni versiyonu olan iç
saha forması, detaylarda lacivert ve beyaz ile zenginleşen sarı renkli deplasman
forması ve koyu lacivert üzerinde açık lacivert çubuklu alternatif forma ile
camianın ruhunu sahaya taşırken, taraftarın günlük stiline de eşlik ediyor. adidas'ın
her branş için özel olarak hazırladığı antrenman koleksiyonları, saha
dışı ürünler, sporcular ve taraftarlar için özel tasarlanan ayakkabı da iş birliğinin
çok önemli bir parçasını oluşturuyor.
Lansmanın ardından adidas.com.tr, fenerium.com ve Fenerium Stad Mağazalarında
satışa sunulan koleksiyon, 2 Temmuz itibarıyla tüm Fenerium mağazalarında ve seçili
adidas mağazalarında sarı-lacivertlilerle buluşacak.
-iDeal Haber Merkezi-
- twitter.com/iDealDataHaber // www.idealdata.com.tr -
Daha iyi, hızlı ve güvenli bir kullanım sağlamak amacıyla web sitemizde tarayıcı çerezleri kullanıyoruz.
Detaylı bilgi için
Çerez Aydınlatma Metni 'ni inceleyebilirsiniz.