Firma

Yapı Kredi, işveren markası iletişimiyle Brandverse Awards'ta gümüş ödül kazandı


Yapı Kredi, yeni işveren markası Yapımızda Var iletişimiyle Türkiye'nin prestijli
pazarlama ve iletişim ödüllerinden Brandverse Awards'ta İşveren Markası: İç
İletişim kategorisinde gümüş ödüle layık görüldü.

Çalışma arkadaşlarımızın motivasyonu en büyük gücümüz
Yola çıkarken hedefimiz yalnızca bir iletişim kampanyası değil, çalışma arkadaşlarımızın
kendini ait hissettiği bir dünya inşa etmekti diyen Yapı Kredi İnsan
Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı Özden Önaldı, kurumun işveren markası yolculuğunu
bu sözlerle anlatıyor.

Her adımda çalışan deneyimini merkeze aldıklarını ifade eden Önaldı, kazandıkları
ödül ile ilgili şunları söyledi: Yapı Kredi olarak odağımıza her zaman insanı
koyuyoruz. Çalışma arkadaşlarımızın sesini duyan, birlikte üretmeyi teşvik eden
ve aidiyet duygusunu güçlendiren bir kurum kültürü için çalışıyoruz. İşveren
markamız 'Yapımızda Var'ı da bu anlayışla, çalışma arkadaşlarımızla birlikte tasarladık.
Bu sayede, kurum içi etkileşimi artırırken, çalışanlarımızın da Bankamıza
olan duygusal bağlılığını, motivasyonunu güçlendirdik. Bu ödül, açık iletişime,
güvene ve birlikte başarma kültürüne dayalı güçlü bağlarımızın bir yansıması.


-iDeal Haber Merkezi-
- twitter.com/iDealDataHaber // www.idealdata.com.tr -

Çerez Ayarları

Daha iyi, hızlı ve güvenli bir kullanım sağlamak amacıyla web sitemizde tarayıcı çerezleri kullanıyoruz. Detaylı bilgi için Çerez Aydınlatma Metni 'ni inceleyebilirsiniz.