Basın Bülteni- Lezita, 2024'te 75 milyon dolar ihracat yaparak Türkiye'nin İlk 1000 İhracatçısı listesinde 479. oldu
Ekonomi
Basın Bülteni- Lezita, 2024'te 75 milyon dolar ihracat yaparak Türkiye'nin İlk 1000 İhracatçısı listesinde 479. oldu
Lezita, Türkiye İhracatçılar Meclisi'nin (TİM) ihracatın şampiyonlarını açıkladığı,
Türkiye'nin İlk 1000 İhracatçı Araştırması 2024 listesinde 479'uncu olurken,
Piliç Eti sektöründe 2'nci Su Ürünleri ve Hayvansal Mamuller kategorisinde
12'nci sırada yer aldı. Ürünlerini 70'ten fazla ülkeye gönderen Lezita, 2024
yılında 75 milyon dolarlık ihracata imza attı.
Türkiye'nin önde gelen beyaz et markalarından Lezita, 2024 yılında gerçekleştirdiği
75 milyon dolarlık ihracatla, Türkiye İhracatçılar Meclisi'nin (TİM) Türkiye'nin
İlk 1000 İhracatçı Araştırması 2024 listesinde 479'uncu sırada yer aldı.
Lezita araştırmada, Piliç Eti sektöründe 2'nci, Su Ürünleri ve Hayvansal Mamuller
kategorisinde 12'nci oldu. Türkiye'nin ihracatına katkı sağlayan 1000
firma, TİM'in 32. Genel Kurulu ve İhracatın Şampiyonları Ödül Töreninde açıklandı.
Lezita Genel Müdürü Mesut Ergül, elde edilen başarıyı değerlendirirken şu
ifadeleri kullandı: Türkiye'nin en büyük ihracatçıları arasında yer almaktan
büyük gurur duyuyoruz. Hedef pazara özel ürün ve satış stratejilerimiz sayesinde
yurt dışında da tercih edilen bir markayız. Uzun vadeli iş birliklerine odaklanıyor,
yoğun Ar-Ge çalışmalarıyla geliştirdiğimiz inovatif ürünlerimizi yeni pazarlara
sunuyoruz. 2025'te de Türkiye'nin ihracat hacmine katkımızı artırarak, var olan pazarlara
yenilerini eklemeye ve global büyümemizi sürdürmeye devam edeceğiz.
İhracat alanında önemli bir dönüm noktasına ulaştık
Mesut Ergül Lezita'nın Hayatın Lezzeti vizyonunu, dünyanın dört bir yanına taşımaya
odaklandıklarını söyledi. Ergül, Bu yıl, ihracat alanında önemli bir dönüm
noktasına ulaştık. Avrupa Birliği'ne (AB) ihracat izni alarak yeni bir başarı
hikayesi yazdık. Tüketicilerin beklenti ve ihtiyaçları doğrultusunda geliştirdiğimiz
lezzetli ve inovatif ürünlerimizi artık AB ülkeleri de tanıyacak. 70'i
aşkın ülkeye gerçekleştirdiğimiz ihracatla büyümeye devam ederken, ülkemizi Avrupa'da
da en iyi şekilde temsil edeceğiz dedi. AB ihracat izninin, Lezita'nın
global büyüme stratejisinde kritik bir adım olduğunu belirten Ergül, 2025'teki
bir diğer başarımız, devlet destekli ilk ve tek markalaşma programı Turquality'ye
dahil edilmek oldu. Turquality destek programı çerçevesinde, global marka olma
yolculuğumuzu daha da güçlendireceğiz diye konuştu.
-iDeal Haber Merkezi-
- twitter.com/iDealDataHaber // www.idealdata.com.tr -
Daha iyi, hızlı ve güvenli bir kullanım sağlamak amacıyla web sitemizde tarayıcı çerezleri kullanıyoruz.
Detaylı bilgi için
Çerez Aydınlatma Metni 'ni inceleyebilirsiniz.