Firma

Kalebodur, 2025 Superbrands Türkiye'de halk oylamasıyla süper marka seçildi


Türkiye'de seramiğin jenerik markası haline gelen Kalebodur, marka yolculuğundaki
istikrarlı yükselişini prestijli bir ödülle taçlandırdı. Ulusal bazda 3.864 markanın
analiz edildiği 2025 yılı Superbrands Türkiye araştırmasında Kalebodur,
halkın oylarıyla Türkiye'nin Süper Markaları arasında yer aldı.

Dünyanın 90 ülkesinde faaliyet gösteren bağımsız marka değerlendirme kuruluşu
Superbrands International iş birliğiyle yürütülen Superbrands Türkiye Organizasyonu,
2025 yılı sonuçlarını açıkladı. Bu yıl 8'incisi gerçekleştirilen araştırmada
Kalebodur, 2025 Türkiye'nin Süper Markaları listesine girerek, sektördeki liderliğini
bir kez daha kanıtladı.

Kalebodur bu süreci, güçlü marka hafızası, sürdürülebilir üretim anlayışı ve
kullanıcılarla kurduğu uzun soluklu güven ilişkisiyle başarıyla geçerken, markanın
sadece sektördeki liderliği değil, tüketici gözündeki itibarı da bu başarıyla
bir kez daha tescillendi.

Türkiye seramik sektörü için de çok değerli bir başarı
Kalebodur'un bu önemli başarıya ulaşmasının ardında güçlü bir vizyon ve kararlı
bir ekip çalışması yatıyor. Marka, mimarlarla kurduğu derin ilişkiler, ürün inovasyonuna
yaptığı yatırımlar ve sürdürülebilirliğe olan bağlılığıyla sektörde fark
yaratmayı sürdürüyor.

Bu başarıya dair görüşlerini paylaşan Kaleseramik Kategori Pazarlama Direktörü Selin
Çevik Ersayın, Kalebodur'un sektöre kattığı değeri şu sözlerle vurguladı:
Kalebodur, sadece ürün geliştirmede değil, kullanıcı beklentilerini öngören, estetikle
teknolojiyi buluşturan çözümler üretmede de sektörüne yön veren bir markadır.
Yüzey teknolojilerinden büyük ebat porselen plakalara uzanan ürün çeşitliliğimizle,
hem mimari ihtiyaçlara cevap veriyor hem de tasarım dünyasına ilham
sunuyoruz. Bu ödül, markamızın uzun vadeli değer üretme yaklaşımının ve sürdürülebilir
inovasyona dayalı ürün stratejisinin bir sonucudur.

Kalebodur'un ürün ve marka stratejisindeki kararlılığı kadar, yıllar içinde oluşturduğu
güçlü marka algısı da bu başarının en önemli yapıtaşlarından biri olarak
öne çıkıyor. Tüketici nezdinde güven, süreklilik ve estetikle özdeşleşen Kalebodur,
bu ödülle yalnızca sektörel değil, kültürel bir değer olarak da tescillenmiş oldu.

Kalebodur'un marka iletişiminden sorumlu Marka Yöneticisi İdil Güzeldereli, bu
başarıyı şu sözlerle değerlendirdi: Bu prestijli ödül, güçlü marka kimliğimizin
ve tüketiciler nezdindeki yüksek itibarımızın bir göstergesi. İletişim dilimizi
güven, süreklilik ve estetik üzerine kurarken, seramiğin toplumdaki yerini de
yeniden tanımladık. Türkiye genelinde oluşturduğumuz aidiyet duygusu bu ödülle
bir kez daha teyit edilmiş oldu. Kalebodur'un bugün ulaştığı nokta, uzun soluklu
ve kararlı bir marka yolculuğunun doğal sonucudur. Türkiye'nin 150 Süper Markası
arasında yer almaktan büyük mutluluk duyuyor, bu başarıda emeği geçen herkese
teşekkür ediyoruz.

Türkiye'de seramik denilince akla gelen ilk marka
Türkiye'de seramik denince akla gelen ilk marka olan Kalebodur, ileri teknoloji,
sürdürülebilir üretim anlayışı ve estetik odaklı tasarımlarıyla sektörde global
ölçekte de dikkat çeken bir marka. 80'den fazla ülkeye ihracat yapan Kalebodur,
120x120 cm'den 162x323 cm'ye kadar geniş ebat seçenekleri ve 2 mm'den 20 mm'ye
kadar değişen kalınlıklarda sunduğu ürün portföyüyle seramik sektörünün en güçlü
oyuncularından biri konumunda.

Mayıs 2025 itibarıyla Yenilik Budur vizyonuyla yeni bir döneme adım atan Kalebodur,
bu vizyon doğrultusunda mimarlıkla daha yakın ilişkiler kurmayı, sürdürülebilir
çözümler üretmeyi ve yaşamın içinden doğan tasarımlarla fark yaratmayı hedefliyor.
Yenilikçi ürün ve koleksiyonlarıyla, yaşam alanlarında mükemmelliği
arayanlara ilham veren çözümler sunan Kalebodur, sadece ürün değil, bir yaşam kültürü
de inşa ediyor.


-iDeal Haber Merkezi-
- twitter.com/iDealDataHaber // www.idealdata.com.tr -

Çerez Ayarları

Daha iyi, hızlı ve güvenli bir kullanım sağlamak amacıyla web sitemizde tarayıcı çerezleri kullanıyoruz. Detaylı bilgi için Çerez Aydınlatma Metni 'ni inceleyebilirsiniz.