Basın Bülteni- Bilkom, nex360 markasıyla servis ve hizmetlerini ek garanti ve bakım desteğiyle geliştiriyor
Ekonomi
Basın Bülteni- Bilkom, nex360 markasıyla servis ve hizmetlerini ek garanti ve bakım desteğiyle geliştiriyor
Bilkom, nex360 markasıyla servis ve hizmet deneyimini geleceğe taşıyor, ek garanti,
bakım ve kurulum hizmetleriyle kullanıcıların hayatını kolaylaştırıyor.
Teknoloji dünyasında değişen tüketici talepleri, ürünlerin sadece satın alınması
değil, sürdürülebilir ve uzun ömürlü kullanımı yönünde şekilleniyor. Artan çevre
bilinci ve kaynakların daha verimli kullanılması ihtiyacı, elektronik cihazların
kullanım ömrünün uzatılması ve gereksiz atıkların azaltılması konularını öncelikli
hale getiriyor.
Bilkom, bu değişen ihtiyaçları yakından takip ederek, teknoloji kullanımının çevresel
etkisini azaltmaya yönelik sürdürülebilir yaklaşımlarını geliştiriyor. Elektronik
ürünlerin daha uzun süre verimli ve güvenli kullanımı, hem bireysel ekonomiye
katkı sağlıyor hem de elektronik atıkların azaltılması yolunda önemli bir
adım oluyor.
Bu anlayışla hayata geçirilen nex360 markası, kullanıcıların teknoloji ürünlerinden
maksimum faydayı sürdürülebilir şekilde almalarını amaçlıyor. Ek garanti, bakım
ve profesyonel kurulum hizmetlerinden oluşan nex360, elektronik cihazların
ömrünü uzatarak hem kullanıcı deneyimini iyileştiriyor hem de çevresel etkileri
minimize ediyor.
nex360: Geleceğin Hizmet Platformu
Bilkom, müşteri memnuniyetini ve ürünlerin ömrünü artıracak servisler ile, teknolojiye
sadece erişimi değil, aynı zamanda kullanımda maksimum faydayı hedefliyor.
Çatı marka olarak konumlanan nex360, güncel olarak üç temel alt hizmetiyle hizmet
sektöründe yeni standartlar belirlemeyi amaçlıyor:
- nexGüvence: Cihazlarınıza Ekstra Koruma, Size Ekstra Güvence
nexGüvence ile ek garanti paketi ile üretici garanti süresi uzatılabiliyor. nexGüvence
ile TCL TV, TCL Klima ve PlayStation cihazlarında üretici garantisi sona
erdikten sonra +1, +2 ya da +3 yıl ek garanti imkânı sunuluyor. Bu hizmet sayesinde,
cihazınız yetkili servis güvencesiyle daha uzun ömürlü ve masrafsız bir
kullanım vadediyor.
Segway scooterlar için ek garanti hizmeti ise Türkiye'de bir ilk olarak başladı.
Böylece Bilkom, mikromobilite alanında da sektöre yön veriyor ve kullanıcıların
Segway markalı scooterlarını daha uzun süre güvenle kullanabilmesini sağlıyor.
- nexBakım: Uzman Bakım, Uzun Ömür
nexBakım ile TCL Klima, PlayStation ve Segway cihazlarınız, yetkili servisler tarafından
kapsamlı bakıma alınarak olası arızaların önüne geçiliyor, ürünlerinizin
performansı ve ömrü artırılıyor. Özellikle Segway scooterlar için kapsamlı teknik
kontrol ve bakım, mikromobilite kullanıcılarının yolculuklarını daha güvenli
ve konforlu hale getiriyor.
- nexKurulum: Akıllı Evler için Profesyonel Kurulum
nexKurulum hizmetiyle, Bilkom'un akıllı ev paketlerinde yer alan cihazlar, uzman
ekipler tarafından evinizde kuruluyor ve kullanıma hazır hale getiriliyor. Akıllı
ev paketleri ev güvenliğinden enerji tasarrufuna kadar farklı ihtiyaçlara yönelik
çözümler, profesyonel kurulum sayesinde maksimum verim ve güvenlikle sunuluyor.
Bilkom Genel Müdürü Fikret Ballıkaya, Yeni Hizmet Deneyim olarak duyurdukları
nex360 hakkında şunları söylüyor: Teknolojide sürdürülebilir başarı için, satış
sonrası servis ve müşteri deneyimi artık kritik önemde. nex360 markamızla, kullanıcıların
ürünlerimizden en yüksek faydayı uzun yıllar boyunca güvenle alabilmesini
hedefliyoruz. Özellikle Segway gibi mikromobilite markaları için sunduğumuz
yenilikçi ek garanti ve bakım paketleriyle sektörde ilkleri gerçekleştiriyoruz.
Hizmette mükemmellik, Bilkom'un yeni dönemdeki ana önceliği.
-iDeal Haber Merkezi-
- twitter.com/iDealDataHaber // www.idealdata.com.tr -
Daha iyi, hızlı ve güvenli bir kullanım sağlamak amacıyla web sitemizde tarayıcı çerezleri kullanıyoruz.
Detaylı bilgi için
Çerez Aydınlatma Metni 'ni inceleyebilirsiniz.