Anadolu Sigorta, pazarlama ve iletişim dünyasının prestijli organizasyonu Brandverse
Awards 2025'te 3 Altın, 1 Gümüş, 1 Bronz ve PR ana bölümünün en değerli ödülü
olan Grand Prix olmak üzere toplam 6 ödüle layık görüldü. Şirketin 100. yıl
için düzenlediği Yüzyıllık İmza isimli gala etkinliği, sosyal medya performansı,
Ormanın Gözleri ve Kurtaran Araç gibi toplumsal fayda odaklı projelerinin yanı
sıra reklam filmi de ödüllendirildi.
Anadolu Sigorta, Marketing Türkiye ve BoomSonar tarafından düzenlenen, pazarlama
ve iletişim sektörünün en saygın ödüllerinden biri olan Brandverse Awards 2025'te
büyük bir başarıya imza attı. 18 Haziran Çarşamba günü Hilton Bomonti Hotel'de
gerçekleştirilen törende Anadolu Sigorta, 3 Altın, 1 Gümüş, 1 Bronz ve 1 Grand
Prix ödülü olmak üzere toplamda 6 ödül kazandı.
Anadolu Sigorta Kurumsal İletişim ve Sürdürülebilirlik Koordinatörü Berna Semiz
Ergüntan, Anadolu Sigorta olarak, 'Yüzyıllık İmza', 'Ormanın Gözleri' ve 'Kurtaran
Araç' projelerimiz ile 'Var mı Bi'şey reklam filmimizle, markaların dünyasına
360 derece bakış sunan Brandverse Awards'ta fark yarattık. 100 yıllık geçmişimizde
sadece bir sigorta şirketi olmanın ötesinde, Türkiye'nin ekonomik ve sosyal
kalkınmasında öncü rol üstlenirken her zaman ülkemiz için değer yaratma hedefiyle
ilerledik. Geçmişte olduğu gibi bugün de Türkiye'nin sigorta okulu olma
misyonuyla çalışırken ülkemizin toplumsal refahına katkı sağlayacak projeler gerçekleştirmeye
devam ediyoruz. Bu projelerimizin Brandverse Awards gibi değerli
bir organizasyonda ödüllendirilmesi de hepimiz için gurur verici dedi.
Bu yıl 100. yaşını kutlayan Anadolu Sigorta, geçmişine sahip çıkarak geleceğe güçlü
bir imza attı
Anadolu Sigorta'nın 100. yılına özel olarak 11 Nisan'da düzenlediği Yüzyıllık İmza
isimli gala, sektör temsilcilerini, iş ortaklarını ve kamuoyunu etkileyici
bir deneyimde buluşturdu. Markanın yüz yıllık yolculuğunu onurlandıran etkinlik,
görsel ve duygusal anlatımı, yaratıcı sahne tasarımı ve güçlü hikâyesiyle dikkat
çekti. Sanat-sahne yönetmenliği ve koreografisini Beyhan Murphy'nin, müzik
direktörlüğünü Tuluğ Tırpan'ın üstlendiği 'Yüzyıllık İmza' gösterisinin sahnelendiği
gecede, Birce Akalay, Salih Bademci, Sertab Erener, Chromas ve Sinema Senfoni
Orkestrası, Cumhuriyet'imizin ve Anadolu Sigorta'nın tarihinden izleri yansıtan
bir performans seyirci ile buluştu. Gala, sadece bir kutlama değil, aynı
zamanda Anadolu Sigorta'nın topluma kattığı değerin altını çizen prestijli bir
marka iletişimi örneği olarak PR ana bölümünde 'Etkinlik Yönetimi: B2B' kategorisinde
Altın Ödül'e layık görüldü.
'Ormanın Gözleri'nden büyük başarı
Anadolu Sigorta'nın 2022 yılında orman yangınlarını önlemenin yanı sıra bu konuda
farkındalık ve bilinçlendirme çalışmalarını desteklemek amacıyla Tarım ve Orman
Bakanlığı Orman Genel Müdürlüğü öncülüğünde başladığı Ormanın Gözleri proje,
jüri tarafından PR ana bölümünde en yüksek puan ortalamasını alarak Grand Prix
ile ödüllendirildi. Ormanın Gözleri ayrıca KSS Proje Üretimi ve İletişim Yönetimi:
Şirket ve Marka kategorisinde Aldın Ödül'e kayık görüldü. Bu ödüller,
2025 Mayıs ayı itibarıyla, 558.100 hektarlık alanı gözetleyerek 12 yangın gözetleme
kulesi ile bugüne kadar toplam 155 yangını erken tespit etmeyi sağlayan Ormanın
Gözleri projesinin stratejik öneminin ve toplumsal katkısının öne çıktığını
tescilledi.
Var mı bi' şey?e Altın Ödül
Şirketin kasko ürünlerine yeni bir soluk getiren ve sektörde iletişim diliyle fark
yaratan Var Mı Bi' Şey? isimli reklam kampanyası, Brandverse Awards 2025'te
finans alanında Altın Ödül kazandı. Filmde sigorta sektöründe sıklıkla karşılaşılan
hasar durumunda Anadolu Sigorta'nın sınırsız ihtiyari mali mesuliyet teminatının
hem sigortalıların hem karşı tarafın hasarını karşılayan bir sigorta teminatı
olduğunu esprili bir yaklaşımla vurguluyordu.
Sosyal medya performansıyla dikkat çekti
Anadolu Sigorta SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri Bölümü'nde sosyal medya performansı
ile öne çıktı. Şirket, yıl boyunca sosyal medya hesaplarında ortaya koyduğu
görünürlüğün tamamen tarafsız ve veriye dayalı olarak değerlendirilmesiyle
SocialBrands Veri Analitiği Bölümü, Sigortacılık Kategorisi'nde Gümüş Ödül'e
layık görüldü.
Kurtaran Araç ile Hayvan Hakları Projeleri kategorisinde Bronz Ödül
Anadolu Sigorta öncelikli olarak afet dönemlerinde sokak hayvanlarının yaşam koşullarını
iyileştirmeyi ve toplum sağlığına katkıda bulunmayı amaçladığı, Kurtaran
Ev iş birliğinde gerçekleştirdiği Kurtaran Araç projesi ile de Sosyal Sorumluluk
ve Sürdürülebilirlik ana bölümünde Hayvan Hakları Projeleri kategorisinde
Bronz Ödül aldı. Türkiye'de bir ilk olma özelliği taşıyan, veteriner destekli
bu taşınabilir klinik, hem sahada aktif bir çözüm sunuyor hem de hayvan hakları
konusunda toplumsal farkındalık yaratıyor. Proje, Anadolu Sigorta'nın sosyal
sorumluluğa verdiği önemin güçlü bir yansıması olarak da öne çıkıyor.
Anadolu Sigorta, sürdürülebilirlik, toplumsal sorumluluk ve inovasyonu odağına alan
projeleriyle sektörünün ötesine geçmeye, topluma ve çevreye katkı sağlamaya
devam ediyor.
-iDeal Haber Merkezi-
- twitter.com/iDealDataHaber // www.idealdata.com.tr -
Daha iyi, hızlı ve güvenli bir kullanım sağlamak amacıyla web sitemizde tarayıcı çerezleri kullanıyoruz.
Detaylı bilgi için
Çerez Aydınlatma Metni 'ni inceleyebilirsiniz.