Elektrikli araç penetrasyonu, fiyat rekabeti ve yeni girişlerle şekillenen Arenada
rekabet vites artırdı. Doğuş Otomotiv için 242.7TL hedef fiyat, %30 getiri potansiyeli
ve Endekse Paralel Getiri (EP) tavsiyesi ile önerimizi başlatıyoruz.
Finansal koşullar iyileşirse iyi giden tempo diri kalabilir. Sektöre dair genel
beklentiler 2025 yılı için %15-20 civarında düşüşü öngörmesine rağmen, ilk 6 aydaki
artış otomotiv piyasasının güçlü dinamiklerine işaret ediyor. Yılın ilk yarısında
taşıt kredileri ortalama faiz oranı yaklaşık %44 oldu. Kredi hacminde ise
yıllık bazda yaklaşık %25 daralma var. Yılın kalanında görece finansal koşulların
daha destekleyici bir ortam yaratması muhtemel. Toplam hafif araç pazarının
2025 yılında %6 oranında azalarak 1,163,675 adet olacağını öngörüyoruz.
Doğuş Otomotiv satışları yılbaşı projeksiyonlarını aşıyor. Pazar beklentimize paralel
olarak, toplam şirket satışlarının (Skoda hariç) 137bin adete ulaşacağını
tahmin ediyoruz (Şirket beklentisi 115bin). ODD verilerine göre Doğuş Otomotiv
6A25'te yıllık bazda %11.6 artışla 88,463 adet (Skoda hariç 68,282 adet) perakende
satış yapmıştır. Haziran itibariyle Skoda dahil pazar payında 1 puan artışa
karşın, Skoda hariç pazar payı neredeyse aynı kalmıştır.
Başta elektrikli araçların piyasamıza girişiyle, yeni dönem rekabette pazar payını
korumak oldukça güç. 2025'e ilişkin öngörülerimizde pazar payında önemli değişimler
bulunmuyor. Ancak Doğuş Otomotiv'in rekabette uzun süre pazar payını %15
civarı seviyelerde korumasını beklemiyoruz. Özellikle elektrikli araçların piyasamızda
karşılık bulmasıyla TOGG'un yanı sıra Çin'in BYD başta olmak üzere agresif
satış politikaları rekabeti başka bir boyuta taşıyor.
Avrupa'da durgunluk iç piyasayı tehdit edebilir. Avrupa'da otomotiv piyasası her
şeye rağmen beklentilerden daha iyi gidiyor. Nisan ve Mayıs'ta yıllık bazda binek
segmentte yeni araç satışları sırasıyla %1.3 ve %1.6 artışla toparlanarak,
devam eden öngörülemez küresel ekonomik ortama rağmen iyileşme sinyalleri verdi.
Ancak yeterli değil. İlk 5 ay kümülede satışlar hala %0.6 düşüşte. Üstelik Trump
tarifeleri yüzünden Çin otomotiv devleri direksiyonu Avrupa pazarına kırabilir.
Söz konusu durum belirsizliğin üzerine tuz biber ekiyor. AB otomotiv piyasasına
satılamayan otomobillerin yurtiçi piyasamıza yönelme ihtimali, Doğuş Otomotiv
pazar payı savaşında başka bir cephenin daha kuvvetlenmesi demek.
Değerleme: DOAS, 2025T 2.7x FD/FVAÖK ve 3.2x F/K ile işlem görmektedir. Yüksek temettü
verimi beklentimizin yanı sıra, piyasa çarpanlarının benzerlerine göre oldukça
yüksek iskonto sunduğunu gözlemliyoruz. Ancak pazarda yaşanan yoğun rekabet,
marjlarda aşağı yönlü normalleşmenin devam edeceği beklentimiz, Doğuş Holding'in
ek hisse satış riski ve değerleme modelimizde kullandığımız EUR INA varsayımlarımız
cazibeyi bir miktar törpülüyor.
Riskler: i) Uzun süreli sıkı para politikası, ii) pazar payında beklenmedik kayıplar,
iii) TL'de keskin volatilite, iv) TUVTÜRK taşınmazlarının devriyle ortaya
çıkabilecek değer, v) tüketici eğilimindeki sapmaya bağlı alternatif ürün portföyü
bulundurma gücü
Yatırım Tezi
2025'te Türkiye Hafif Araç Pazarı Görünümü
İlk yarının son ayında rekor kapanış. Haziran ayında otomobil ve hafif ticari araç
pazarı (HTA) yıllık bazda %11.6 artarak 118,611 adet oldu (otomobil: 6.6%, HTA:
35.7%). 107,730 adet olan Mayıs ayı satış rakamlarına göre %10.1 artış kaydedilmiş
oldu. Bu satış adediyle hem 2025 yılının hem de son 30 yılın Haziran aylarının
en yüksek seviyesine ulaşıldı. Mayıs'taki güçlü seyrin ardından rekor Haziran
kapanışı oldukça pozitif.
Beklentilerin aksine ilk yarıda frene basılmış değil. 2025'e girerken ilk 2 ay,
yıllık bazda düşüşle başlamasına karşın, Mart ayı satışları tüm zamanların rekorunu
kırarak ilk çeyrekteki düşüşü büyük oranda dengeleyebildi. Ocak-Mart döneminde
otomobil ve hafif ticari araç (HTA) pazarı %6.5 oranında (otomobil: - 4.1%,
HTA: -15.5%) azalarak 276,284 adet olarak gerçekleşti. 2024'ün aynı döneminde
toplam 295,519 adet araç satılırken 2023'te ise toplam 235,971 adet hafif araç
(HA) satılmıştı. Böylece 1Ç25'te 2023'e göre artış %17.1 oldu.
Devam eden aylarda yurtiçi hafif araç pazarında hareketlilik durmadı. 2025 yılı
Ocak-Haziran döneminde otomobil ve HTA pazarı %5.2 oranında (otomobil: 5.4%, HTA:
4.3%) artarak 607,952 adet olarak gerçekleşti. Yılın ilk 6 ayında geçtiğimiz
yılın toplam satışlarının neredeyse yarısı karşılanmış oldu. Sektöre dair genel
beklentiler 2025 yılı için %15-20 civarında düşüşü öngörmesine rağmen, bu dönemdeki
artış otomotiv piyasasının güçlü dinamiklerine işaret ediyor. Beklentiler
şimdiden yukarı yönlü revize edilmeye muhtaç.
Ekonomik aktivitenin ticari segment tarafında etkisini binek segmente kıyasla daha
fazla hissettireceğini düşünüyoruz. Bizim 2025 yılı yurt içi hafif araç piyasasına
dair beklentimiz binek araçta %5 düşüş ile 931,324 adet satış ve hafif ticari
araç segmentte ise %10 düşüş ile 232,351 adet satış olacağı yönünde. Böylece
toplam hafif araç pazarının 2025 yılında %6 oranında düşerek toplam 1,163,675
adet olacağını öngörüyoruz. Bu da yurtiçi piyasa için 1mn üzeri satış adedinin
3 yıl üst üste aşılacağı anlamına geliyor.
Ağır ticari segmentte ise bir miktar daha kötümseriz. 2024'te 47,280 adet olan satış
adedinde %20 düşüş modelliyoruz ve 37,824 adete ulaşıyoruz. Ağır ticari segment
toplam satışların %3 ila 5'i nispetinde küçük bir alan temsil ediyor.
Uzun Vadede Hafif Araç Pazarı Görünümü
2023'te 1,232,635 adet satış olurken, 2023'ün kendine has dinamikleri yıllık bazda
%57'lik büyüme (HTA: %39 ve Binek: %63) getirmişti. Daha önce bu kadar büyük
bir artışı pandemi senesi olan 2020'de %61 ile görmüştük. Ancak 2020 öncesinde
piyasa 3 yıllık büyük daralma yaşıyordu. Böylesine kuvvetli bir rekor senesinin
üzerine 2024 yılı % 0.5'lik sınırlı bir artış dahi olsa yeni bir rekor ekleyebildi.
2025 yılı da ilk 6 ay itibariyle hiç de fena olmayan bir hareketlilikle
devam ederken, Türkiye açısından uzun vadeli perspektif olumlu bir görüntü sunuyor.
Son 5 yılın ortalama satış adedi 953bin araç ile son 10 yıl ortalaması olan 830bin
adedin %9 üzerinde. 2025 yılında beklediğimiz daralmayı sektör için olağan bir
soğuma olarak görüyoruz. 2025 ve 2026 yılı için GSYH büyüme oranı tahminlerimizin
sırasıyla %3.5 ve %4.0 (2024:%3.2) olduğunu hatırlatmak istiyoruz. Önümüzdeki
yıllarda uzun vadeli pozitif eğimli trendin yönünde bir değişiklik olmasını
beklemiyoruz. Projeksiyonlarımızda traktör hariç toplam otomotiv pazarına ilişkin
varsayımlarımız 2026 için %1 sonraki yıllar içinse %2 büyüme olacağı yönünde.
Uzun vadeli perspektife olumlu bir diğer görünüm ise araç sahiplik oranında. Türkiye'de
HA sahiplik oranı yaklaşık her 1,000 kişide 231 kişidir. Otomobil sahiplik
oranı ise her 1,000 kişide 178 kişidir. 2007 yılından bu yana küresel ve yerel
krizler, döviz şokları vb birçok konjonktürde sahiplik oranı artmış ve sahiplik
oranının yıllık bileşik büyüme oranı %4 olmuştur.
Türkiye'de Ortalama Araç Yaşları Yüksek
Türkiye'de hem binek araçlar hem de ticari araç yaşları yüksek seviyede. 2015'te
Avrupa'da 10.7 olan ortalama yaş 2021'de 12'ye kadar yükselirken Türkiye'de 14'ten
16.9'a yükseldi. Özellikle ticari araçlarda toplam sahip olma maliyeti oldukça
önemli.
Yaşlanan filo, arıza sürelerini ve bakım maliyetlerini artırarak şirketlerin operasyonları
ve maliyetleri üzerinde baskı yaratıyor. Ortalama araç yaşlarının yüksek
seviyelerde olması uzun vade otomotiv piyasasının fırsatlara açık olduğunu
gösteriyor.
2025 Yılı Görünümü
2024'te Türkiye toplam otomotiv pazarı (traktör hariç) 2023 rekor senesinin seviyelerini
koruyarak 1,286bin adet olarak gerçekleşti (2023: 1,284bin). Ağır segment
araçlar hariç toplam pazar büyümesi %0.5 artış ile 1,239bin adet oldu. Aynı
dönemde Doğuş Otomotiv'in toplam satışları Skoda dahil yıllık bazda %8 artış ile
189,094 adet oldu.
2025 yılında otomotiv piyasası mütevazı bir başlangıç yapsa da beklentilerden daha
iyimser satış adetleriyle devam ediyor. Doğuş Otomotiv'in 2025 yılı beklentisi
ağır segment araçlar da dahil olmak üzere toplam pazarın 1mn üzeri satış adetine
ulaşacağı yönünde. Ağır segmentin toplam pazar içerisinde payı %3-4 gibi düşük
bir oranda (Ağır segment 2024 satış adedi: 47,280, 5A25: 17,245). Sektörün
diğer önemli temsilcilerinden Ford Otosan'ın toplam otomotiv pazarı satış adedi
beklentisi 950bin-1,050bin aralığı ile benzer seviyeyi işaret ediyor. Tofaş yönetiminin
beklentisi ağır segmenti içermiyor ve 900bin1,100bin aralığında. Genel
beklentiler otomotiv piyasasının %15-20 oranında daralacağını söylüyor.
Finansal koşullar iyileşirse iyi giden tempo diri kalabilir. Geçtiğimiz yılın ilk
yarısında engelli vatandaşlara uygulanan ÖTV muafiyeti baz fiyatında artış, seçim
dolayısıyla öne çekilen talep ve GSR-II-B (Genel Güvenlik Regülasyonları)
sayesinde öne çekilen iskontolu satışlar etkili olmuştu. Yüksek baz etkisine rağmen
2025 ilk 6 ayda %5.2 artışla 607,952 adet satışa ulaşıldı.
Yılın ilk yarısında taşıt kredileri ortalama faiz oranı yaklaşık %44 oldu. Kredi
hacminde ise yıllık bazda yaklaşık %25 daralma var. Yılın kalanında görece finansal
koşulların daha destekleyici bir ortam yaratması muhtemel.
Hafif araç (HA: binek ve HTA) pazarına ilişkin beklentimiz piyasa beklentilerinden
daha iyimser. Binek segmentte %5 oranında daralma ile 931bin adet, HTA segmentte
%10 daralma ile 232bin adet satış modelliyoruz. Böylece, 2025'te HA pazarının
1,163bin adete ulaşmasını ve geçtiğimiz yılın %6 oranında gerisinde kalmasını
bekliyoruz.
Doğuş Otomotiv satışları yılbaşı projeksiyonlarını aşıyor. Doğuş Otomotiv'in 2025
yılı toplam satış adedi beklentisi -Skoda hariç- 115bin üzeri olarak belirtilmiştir.
Bize göre oldukça muhafazakar bir projeksiyon olup, pazar beklentimize
paralel olarak, toplam Doğuş Otomotiv satışlarının -Skoda hariç- 137bin adete ulaşacağını
tahmin ediyoruz. İlk fırsatta şirket yönetiminin de beklentilerini yukarı
yönlü revize etmesi kuvvetli ihtimal.
ODD verilerine göre Doğuş Otomotiv 6A25'te yıllık bazda %11.6 artışla 88,463 adet
(Skoda hariç 68,282 adet) perakende satış yapmıştır. 6A24'te Skoda hariç toplam
satış adeti 59,039 adet olmuştu. Haziran itibariyle Skoda dahil pazar payında
1 puan artışa karşın, Skoda hariç pazar payı neredeyse aynı kalmıştır.
Başta elektrikli araçların piyasamıza girişiyle, yeni dönem rekabette pazar payını
korumak oldukça güç. 2025 yılına ilişkin öngörülerimizde pazar payında önemli
değişimler bulunmuyor. Ancak Doğuş Otomotiv'in rekabette uzun süre pazar payını
%15 civarı seviyelerde korumasını beklemiyoruz. Özellikle elektrikli araçların
piyasamızda karşılık bulmasıyla TOGG'un yanı sıra Çin'in BYD başta olmak üzere
agresif satış politikaları rekabeti başka bir boyuta taşıyor. Nisan 2025 itibariyle,
yurtiçinde elektrikli otomobil pazarı elektrik motor gücüne göre, 160
kW altındaki elektrikli otomobil satışları %104 artarak %13.9 pay alırken 160 kW
üstü satışlar %191 artarak %3.7 pay almayı başardı (Toplam: % 17.6). Avrupa'da
da benzer şekilde elektrikli araçlar her geçen dönem içten motorlu yakıtlı araçlardan
pay almaya devam ediyor. Mayıs 2025 itibariyle BEV payı %15.4 ve PHEV
payı %8.2 oldu (5A24 BEV: %12.1, PHEV: %7.1).
2030 yılına gelindiğinde satılan otomobillerin yarısının elektrikli olması öngörülüyor.
Devlet teşviklerinin devamıyla 2035'te bu oranın %80'lere doğru daha da
yukarı çıkması beklenen senaryo. Türkiye'de ilk 6 ayda 85,894 adet elektrikli
araç satıldı (6A24: 39,405). İlk 5 ayda satılan 59,092 adet elektrikli satışın
14bini TOGG iken yaklaşık 7bini BYD oldu. Devamında Tesla, Mini ve Kia markaları
geldi.
Doğuş Otomotiv ise sıralamaya 1,667 adet ile 12 numaradan Volkswagen ile girebildi.
2025'te VW'nin yanı sıra Audi, Skoda, Porsche, Cupra gibi markaların da elektrikli
verisyonunu satan Doğuş Otomotiv'in 59,092 adetlik elektrikli pazarından
alabildiği pay %5.7 gibi sınırlı bir oranda. Kısa vadede burada agresif bir pay
alım stratejisinin uygulanması beklenmiyor.
Avrupa'da durgunluk iç piyasayı tehdit edebilir. Doğuş Otomotiv ihracatçı olmayabilir
ancak Avrupa otomotiv piyasasından yine de dolaylı olarak etkileniyor. Avrupa'da
otomotiv piyasası her şeye rağmen beklentilerden daha iyi gidiyor. Nisan
ve Mayıs'ta yıllık bazda binek segmentte yeni araç satışları sırasıyla %1.3 ve
%1.6 artışla toparlanarak, devam eden öngörülemez küresel ekonomik ortama rağmen
iyileşme sinyalleri verdi. Ancak yeterli değil. İlk 5 ay kümülede satışlar
hala %0.6 düşüşte. Üstelik Trump tarifeleri yüzünden Çin otomotiv devleri direksiyonu
Avrupa pazarına kırabilir. Söz konusu durum belirsizliğin üzerine tuz biber
ekiyor.
AB otomotiv piyasasına satılamayan otomobillerin yurtiçi piyasamıza yönelme ihtimali,
Doğuş Otomotiv pazar payı savaşında başka bir cephenin daha kuvvetlenmesi
demek.
Tüm bunları dikkate aldığımızda 2025 yılı için pazar payında bir kayıp öngörmüyor
olmamıza rağmen uzun vadeli perspektifte Stellantis/ Tofaş sinerjisiyle de yarışacak
olan Doğuş Otomotiv'in pazar payı kaybı riskiyle karşı karşıya olduğunu
düşünüyoruz. Buna göre Skoda dahil pazar payı için 2030'a kadar 1.2 puanlık ve
Skoda hariç pazar payı için 0.9 puanlık kayıp modelliyoruz.
Kâr marjlarında normalleşme devam edebilir. Şirketin son dönemlerde alışkın olduğumuz
yüksek marjlarının geçmişi çok eskiye dayanmıyor. 2011-2019 dönemi FVAÖK
marjı %3.4-%6.4 aralığındaydı.
Aynı dönemde net kar marjı ortalaması %2.5 olup, en yüksek %5.0 oranına sahipti.
2019 sonrası pandeminin yarattığı etki sonrası araç bulunabilirliğinin azalması
şirkete altın dönemini yaşattı. Talepteki patlama kârlılığa da yansıdı ve FVAÖK
marjı 2023'te %16.5 seviyesine kadar ulaştı. 2022 ve 2023'te net kar marjı da
sırasıyla %17.6 ve %13.1'i buldu.
Dünya otomotivinin pandemi etkisinden kurtulup normalleşmesiyle araç bulunabilirliği
arttı. Bu durum da Doğuş Otomotiv'in marjlarının eski seviyelerine doğru hızla
gerilemesine yol açtı. 2024'te FVAÖK marjı %8.9 oldu. 2025'te marjlarda gerilemenin
devam ederek %8.1'e inmesini bekliyoruz. Devam eden yıllarda artan yoğun
rekabet ortamının fiyatlamayı baskı altına alacağını öngörerek FVAÖK marjında
2030'a kadar %7.4'lü seviyelere gerileme bekliyoruz.
Bir Temettü Şirketi Olarak Doğuş Otomotiv
Şirket 2024'te elde ettiği kârın %79'unu kullanarak 6mlrTL (pay başına 27.3TL) temettü
dağıttı. Şirket son 10 yılda ortalama karın yaklaşık % 50'sini dağıttı.
Son 10 yıllık periyotta ortalama temettü verimi %8.5 olan şirketin 2025 ve 2026'da
tahmin ettiğimiz net kâr rakamlarına göre sırasıyla pay başına yaklaşık brüt
29'ar TL temettü dağıtacağını, dolayısıyla %16 gibi yüksek bir temettü verimi
öngörüyoruz. Şirketin konjonktürel sebeplerden 2016 ve 2017 gibi kârdan pay dağıtmadığı
yıllar mevcut olmasına karşın, bize göre dönem dönem yükselen temettü
verimi pozitif katalizör olmaya devam edecek.
TÜVTÜRK 2027'de El Değiştiriyor
TÜVTÜRK, Türkiye'de periyodik araç muayenesinde yetkili ve görevli tek kuruluştur.
Şirket, 2024 yılında 12.5mn aracın periyodik muayenesini tamamlamış ve 3.9mn
aracın egzoz gazı emisyon ölçümlerini yapmıştır. 2024'te 19.6mlrTL hasılat ve
15.8mlrTL kamuya katkı sağlamıştır.
TÜVTÜRK Kuzey-Güney İstasyonları'nda Doğuş Otomotiv'in %33.33 oranında iş ortaklığı
bulunuyor. 1Ç25 itibariyle bilançoda taşınan değer 2.1mlrTL. Lisans süresinin
sonuna yaklaşıldığı için yeni bir ihale düzenlendi. İhale sonucunda 1.Bölge
Araç Muayene İstasyonları 830mnUSD, 2. Bölge Araç Muayene İstasyonları'ysa 890mnUSD
karşılığında MOI Ortak Girişim Grubu'na devredildi. İmtiyaz sözleşmeleri 2027'den
itibaren geçerli olacak. Bir önceki ihale 2007'de yapılmış ve imtiyaz sözleşmeleri
20 yıllığına imzalanmıştı.
TÜVTÜRK özkaynak yöntemiyle değerlenen yatırımlar kalemi üzerinden bilançoya giriyor.
2027'den sonra ise artık TÜVTÜRK'ü göremeyeceğiz. Ancak buradaki taşınmazların
devrolunması durumunda ortaya çıkacak değerin Doğuş Otomotiv için önemli
bir nakit potansiyeli taşıdığını düşünüyoruz.
DOAS Hisselerinde Ortak Satışı
Doğuş Holding Doğuş Otomotiv'de %65.5 pay ile ana ortak konumunda. 4Ç22'de ise Doğuş
Holding'in DOAS'taki payı %75.3 oranındaydı. O günden bu yana Doğuş Holding
kademeli olarak şirketteki payını azalttı. Nisan'da MKK'ya satışa konu etmek
için kaydettirilen %10'luk payın %5'i 2024'un son ayında satıldı. Kalan %5'lik
payın satışı adına henüz bir aksiyon alınmadı. Söz konusu gelişme, şirket adına
izlenecek başlıklar arasında yer alıyor.
Doğuş Holding'in Doğuş Otomotiv'de 2022'den bu yana paylarını azaltıyor oluşu DOAS
hisseleri üzerinde baskı oluşturuyor.
Değerleme
DOAS için 12 aylık hedef fiyat çalışmamızda indirgenmiş nakit akımları (İNA) ve
benzer şirket çarpanları yaklaşımını kullandık. Ancak çarpan analizini hedef fiyatı
bulurken değerlemeye konu etmemeye karar verdik. Buna ilişkin görüşümüze Doğuş
Otomotiv ve Benzer Şirket Çarpanları başlığı altında yer verdik. Tüm ağırlığı
INA'ya vererek ulaştığımız hedef fiyat 242.7TL ile %30 artış potansiyeline
işaret etmektedir.
2025-2030 yıllarını içeren İNA değerleme modellememizde,
- nihai büyüme oranı %1.0,
- risksiz faiz oranını %8.5 (3.0 puan spesifik risk primi içerir),
- piyasa risk primini %5.0 ve
- Beta'yı 0.94 (Bloomberg 2 yıl, haftalık) alıyoruz. Böylece ağırlıklı ortalama
sermaye maliyetini (AOSM) tüm dönemler için %11.0 kullanarak hedef fiyata ulaşıyoruz.
Doğuş Otomotiv ve Benzer Şirket Çarpanları
İNA analizinin yanı sıra DOAS'ı benzer şirket çarpanlarına göre de inceledik. DOAS
için 2025 ve 2026 tahmini kârlarımızı referans alarak FD/FVAÖK, F/K ve FD/Satışlar
çarpanlarını hesapladık. FD/FVAÖK için 15x üstü çarpanları, F/K için 15x
üzeri çarpanları ve FD/Satışlar için 1.4x üstü çarpanları uç değer kabul ederek
ortalama hesaplamasından arındırsak da ortaya çıkan değerler -aşağıdaki tabloda
gösterildiği üzere - muhafazakar bakış açımızı yansıtmaktan da çok uzak kaldı.
Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı
kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti, aracı kurumlar, portföy
yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında
imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır.
Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların
kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve
getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer
alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun
sonuçlar doğurmayabilir.
Önemli Not: Bu haberde dosya eki bulunmaktadır. Kullanıcılarımızın dosyaya erişmek için
Manşet'in üst kısmında yer alan linki tıklamaları yeterlidir.
-iDeal Haber Merkezi-
- twitter.com/iDealDataHaber // www.idealdata.com.tr -
Daha iyi, hızlı ve güvenli bir kullanım sağlamak amacıyla web sitemizde tarayıcı çerezleri kullanıyoruz.
Detaylı bilgi için
Çerez Aydınlatma Metni 'ni inceleyebilirsiniz.