Basın Bülteni- BeautyEurasia, 20 Haziran'a kadar İstanbul Fuar Merkezi'nde ziyaretçilerini bekliyor
Ekonomi
Basın Bülteni- BeautyEurasia, 20 Haziran'a kadar İstanbul Fuar Merkezi'nde ziyaretçilerini bekliyor
20. Uluslararası Kozmetik, Güzellik ve Kuaför Fuarı - BeautyEurasia ilk gününde,
23 ülkeden, 600'ün üzerinde VIP alım heyeti ve binlerce ziyaretçisi ile renkli
anlara imza attı. Fuar, 20 Haziran 2025 tarihine kadar İstanbul Fuar Merkezi'nde
ziyaretçilerini bekliyor.
Kozmetik sektörünün global ve bölgesel gelişim alanlarında sağladığı bilgi alışverişi
ile yeni fikir ve ürünlerin tanıtımına yönelik etkin ve verimli bir ekosistem
sunan BeautyEurasia, ikinci gününde de adından söz ettirmeye devam ediyor.
23 ülkeden 122 yerli, 181 yabancı toplamda 303 katılımcının yer alacağı BeautyEurasia'da
bu yıl, 547 marka fuarda yer alıyor. 100'ün üzerinde ülkeden 15.000'den
fazla profesyonel ziyaretçinin katılımı bekleniyor. Ayrıca 600'ün üzerinde VIP
alım heyeti buluşacak. Bu program ile katılımcılar, çok sayıda uluslararası
üst düzey alıcı ile bir araya gelerek yeni tedarik sağlama, iş geliştirme ve ortaklık
kurma imkânı bulacaklar. Çin, Güney Kore, Rusya, Bulgaristan, Mısır, Amerika
Birleşik Devletleri, Fransa, İtalya, İspanya ve Hindistan gibi ülkeler başta
olmak üzere yüzlerce yerli ve yabancı firma BeautyEurasia'daki yerini aldı.
Fuarın ikinci gününde, Çin'den gelen acentelerin katılımıyla özel bir Çin-Türkiye
Güzellik, Ambalaj ve İş Eşleştirme Etkinliği gerçekleştirildi. Etkinliğin açılışında
yapılan konuşmalarda, iki ülke arasındaki iş birliğinin mevcut durumu,
ticaret hacminin artırılması yönündeki fırsatlar ve özellikle güzellik ile ambalaj
sektörlerinde karşılıklı yatırım olanakları ele alındı.
Etkinlik kapsamında düzenlenen B2B Eşleştirme Seanslarında ise uluslararası satın
almacılar ile Türk sektör temsilcileri arasında oldukça verimli iş görüşmeleri
gerçekleştirildi. Ürün tanıtımları, iş modeli paylaşımları ve potansiyel ticari
iş birliklerine dair ön anlaşmalarla şekillenen bu seanslar, katılımcılar tarafından
büyük ilgiyle karşılandı.
Çin Halk Cumhuriyeti İstanbul Başkonsolosluğu'nun da etkinliğe katılım sağlaması,
organizasyona diplomatik düzeyde de önem kazandırdı. Bu güçlü katılım, Çin ve
Türkiye arasında hem sektörel hem de genel ticari ilişkilerin derinleşmesine katkı
sunarken, uzun vadeli iş birliklerine zemin hazırladı.
Çin ve Türkiye iş birliğini güçlendirmek ve fuar etkinliklerine katılımı artırmak
amacıyla önerilerde bulunan Çin Halk Cumhuriyeti Ticaret Bakanlığı Dış Ticaret
Dairesi Genel Müdür Yardımcısı Xiao Lu, şöyle konuştu: Çin ile Türkiye arasındaki
iş birliğini derinleştirmek adına karşılıklı fuar katılımlarının artırılması
büyük önem taşıyor. Özellikle elektronik belge sistemlerinin yaygınlaştırılması
ve sınır ötesi e-ticaret konusunda işletmelerin desteklenmesi, ticari ilişkilerimize
ivme kazandıracaktır. Ticarette standartlar ve uygunluk, pazara girişin
anahtarıdır. Aynı zamanda düşük karbon salımıyla çevre dostu üretim modellerini
teşvik ederek yeşil ticaretin gelişimine katkı sağlamayı hedefliyoruz. Sanayi
alanında ise tedarik zinciri iş birliklerini güçlendirerek karşılıklı pazar
açılımı ve değer zinciri entegrasyonunu derinleştirmeyi önemsiyoruz. Ortak fayda,
halklarımızın ortak isteğidir. Bu etkinliğin, Çin ve Türkiye arasında uzun
soluklu ve karşılıklı kazanca dayalı bir iş birliği sürecine katkı sağlayacağına
gönülden inanıyorum.
Çin Halk Cumhuriyeti İstanbul Başkonsolos Yardımcısı Wu Jian ise iş birliğinin ulaştığı
noktaya dikkat çekerek şu ifadeleri kullandı: Son yıllarda Çin ve Türkiye
arasındaki iş birliği istikrarlı bir şekilde ilerlemeye devam etmektedir. İki
ülke arasında, çeşitli alanlardaki ticari ilişkileri kolaylaştıracak bir koridor
oluşturulması yönünde mutabakata varılmıştır. 'Kuşak ve Yol' girişimi çerçevesinde
geliştirilen iş birlikleri, özellikle kişisel bakım ve güzellik ürünleri
alanında, Türk halkının kendine özgü kültürel tercihleriyle örtüşen yeni fırsatlar
sunmaktadır.
Etkinliğin kapanış konuşmasını gerçekleştiren ICA Güzellik Fuarcılık A.Ş. Genel
Müdürü Kemal Ülgen ise şunları söyledi: Türkiye ve Çin, yalnızca köklü medeniyetlerin
temsilcileri değil, aynı zamanda giderek derinleşen güçlü ekonomik ilişkilerin
iki önemli aktörüdür. Çinli üreticilerin yüksek kaliteli üretim anlayışı
ve fuarın vizyoner bakışı, bu iş birliğinin geleceğine dair umut verici bir tablo
sunmaktadır.
Ziyaretçilerine ve katılımcılarına ilham verici ve etkileyici bir atmosfer sunuyor
Dünyanın önde gelen firmalarını bir araya getirerek, güzellik sektöründeki son moda
trendleri sunan fuar, katılımcılarının stantlarıyla da göz doldurmaya devam
ediyor. Fuarın sunduğu iş birliği ve etkileşim olanaklarının yanı sıra, stantlarda
yer alan inovatif ürünler, kişisel bakım deneyim alanları ve birebir etkileşim
olanakları da yoğun ilgiyle karşılaşıyor.
Türk ekonomisinin lokomotif sektörleri için fuarlar düzenleyen ICA Events tarafından
organize edilen BeautyEurasia, sektörün gelişimine katkıda bulunarak Türkiye'nin
bu alanda uluslararası arenadaki konumunu daha da güçlendirmeyi hedefliyor.
Fuar, sektörün global ve bölgesel gelişim alanlarının tartışılmasını ve bilgi
alışverişini sağlayarak, yeni fikir ve ürünlerin tanıtımına yönelik etkin ve
verimli bir platform sunuyor.
BeautyEurasia 2025, sektörün önde gelen markalarının yanı sıra ünlü isimleri de
bir araya getirdi. Ünlü influencerlar Çağla Çetinöz, Kardelen Yıldırım, Begüm Bahar
Demir ve Zeynep Kahraman Özgür de fuarı ziyaret ederek sektöre yön veren yeni
trendleri ve markaların çalışmalarını yakından inceledi. Bu isimlerin katılımı,
BeautyEurasia'nın sektörü buluşturmanın ötesinde, geniş kitlelere ulaşmadaki
rolünü de ortaya koydu.
BeautyEurasia Fuar Direktörü Filiz Mehmedova, BeautyEurasia olarak bu yıl da hem
yerli hem yabancı katılımcılarımızla oldukça dinamik ve verimli bir fuar deneyimine
ev sahipliği yapıyoruz. Genişleyen uluslararası katılımcı ağımız ve artan
profesyonel ziyaretçi sayımız, İstanbul'u bölgenin kozmetik ve güzellik sektöründeki
önemli bir ticaret merkezi haline getiriyor. Fuarın ikinci gününde Çinli
acentelerle gerçekleştirdiğimiz B2B etkinliği ise, katılımcı firmalarımız için
yeni iş birliklerinin kapısını araladı. Bu güçlü temasların, iki ülke arasındaki
ticari bağları daha da pekiştireceğine inanıyoruz.
-iDeal Haber Merkezi-
- twitter.com/iDealDataHaber // www.idealdata.com.tr -
Daha iyi, hızlı ve güvenli bir kullanım sağlamak amacıyla web sitemizde tarayıcı çerezleri kullanıyoruz.
Detaylı bilgi için
Çerez Aydınlatma Metni 'ni inceleyebilirsiniz.