Ekonomi

Basın Bülteni- Golf Dondurma, yeni lezzetleriyle yaza iddialı bir giriş yaptı


Sıcakların kendini iyice hissettirdiği bu günlerde Golf Dondurma, rengârenk ve lezzet
dolu ürünleriyle yaza merhaba dedi. Golf Dondurma, Belçika çikolatasıyla
fark yaratan Golf Bravo ailesine eklediği Chocolate Extreme, Caramel Biscuit
ve Dark Orange ürünlerinin yanı sıra yüzde 81 sütlü Golf Maraşım ve coğrafi işaretli
içeriklere sahip Golf Royal Gourmet ürünleriyle kalite ve lezzet iddiasını
ortaya koyuyor.

Birbirinden lezzetli dondurmalarıyla en keyifli anlara eşlik eden Golf Dondurma,
yıllardır sevilerek tüketilen ürünlerine yenilerini ekleyeme devam ediyor. Bu
toprakların markası olarak Bizim Dondurmamız olma sorumluluğunu kalite, şeffaflık
ve sürdürülebilirlik hassasiyetiyle üstlenerek tüketicisiyle güven ilişkisi
kuran Golf Dondurma, her sene ürün ailesine eklediği inovatif ürünleriyle de
20 yılı aşkın süredir sektörün öncülerinden olmaya devam ediyor.

Lezzetin yanı sıra içerik şeffaflığı ve etik pazarlama anlayışı temel unsurumuz
Tüketici beklentilerinin merkezde tutulduğu, lezzetin yanı sıra içerik şeffaflığı
ve etik pazarlama anlayışının temel unsur olarak kabul ettiklerini söyleyen Golf
Dondurma Pazarlama ve İş Geliştirme Direktörü Ezgi Eröz, Türk Gıda Kodeksi'ne
uygunluğun da önemli bir başlık olduğunu söyledi. Golf Dondurma'nın dondurma
ve sorbe gibi tanımların yasal kriterlerini titizlikle gözeterek, ambalajlarında
ürünlerin yasal sınıflandırmalarını açıkça belirtmenin sorumluluğunu taşıdığını
vurgulayan Ezgi Eröz, Türk Gıda Kodeksi'ne göre bir ürüne dondurma denebilmesi
için, proteinin sütten gelmesi ve süt kuru maddesinin minimum yüzde
10 olması gibi önemli kriterler varken, sorbe olarak tanımlanabilmesi için ürünün
en az yüzde 25 oranında meyve içermesi gerekmektedir. Golf Dondurma, bu kriterleri
eksiksiz sağlayan ürünlerini, tüketiciyi yanıltmadan ve eksik bilgi vermeden,
ambalajlarında şeffaflıkla sunmaya devam ediyor dedi. Aynı zamanda gramaj
konusunda da hassas bir duruş sergilediklerinin altını çizen Eröz, aynı hacimdeki
pek çok ürüne kıyasla daha ağır ürünleriyle, daha az hava - daha çok içerik
yaklaşımıyla tüketicisine değer sunduğunu da vurguladı.

Bilginer: Sürdürülebilirlik DNA'mıza kodlu
Golf Dondurma Fabrikalar Direktörü Levent Bilginer ise Golf Dondurma'nın
sürdürülebilir üretim uygulamalarıyla öne çıktığının altını çizdi. Üretim tesislerinde
enerji tüketimini yüzde 15, su kullanımını yüzde 10 ve ambalajlardaki plastik
miktarını yüzde 16 oranında azalttıklarını söyleyen Bilginer, çevresel sorumluluklarını
ön planda tuttuklarını söyledi. Aynı zamanda Bilginer, ambalajlarda yüzde
30 geri dönüştürülmüş plastik kullanımının da Golf'ün çevreye duyarlı yaklaşımının
bir göstergesi olduğunu belirtti.

Lezzet ve kalite konusundaki iddiaları ürünleriyle gösteren marka, Belçika çikolatası
kaplamasıyla öne çıkan Golf Bravo'yu bu yıl Dark Orange, Caramel Biscuit
ve Chocolate Extreme gibi yenilikçi tatlarla genişletti. Golf lezzetinin kanıtları
olan ve bu yıl da yıldız olmaya devam edecek Golf Maraşım, yüzde 81 süt içeren
dondurması ile dolaplarda yerini alırken, Golf Royal Gourmet ise Silifke çileği,
Bodrum mandalinası gibi coğrafi işaretli içerikleriyle premium segmentte
fark yaratıyor. Bizim Dondurmamız söylemini sadece bir pazarlama mesajı değil,
bir üretim ve marka sorumluluğu olarak sahiplenen Golf Dondurma, yaz sezonuna
kalite, güven ve şeffaflık odaklı güçlü bir vizyonla merhaba dedi.


-iDeal Haber Merkezi-
- twitter.com/iDealDataHaber // www.idealdata.com.tr -

Çerez Ayarları

Daha iyi, hızlı ve güvenli bir kullanım sağlamak amacıyla web sitemizde tarayıcı çerezleri kullanıyoruz. Detaylı bilgi için Çerez Aydınlatma Metni 'ni inceleyebilirsiniz.