Ekonomi

Hepsiburada Premium kampanyasında kullanıcılar 3 milyonu aşkın ürün satın aldı


Hepsiburada, Türkiye'de geliştirilen ve uygulamaya alınan ilk üyelik bazlı sadakat
programı olan Hepsiburada Premium'un üçüncü yılına özel kampanyanın sonuçlarını
ve kullanıcı verilerini paylaştı. 7-14 Temmuz tarihleri arasında gerçekleşen
kampanya kapsamında Premium üyeleri 3 milyonu aşkın ürün satın aldı. Yoğun ilgi
gören kampanya, kullanıcıların alışveriş eğilimleri hakkında önemli veriler
sundu.

Hepsiburada Premium, üçüncü yılında da kullanıcıların yoğun ilgisiyle büyümeye devam
ediyor. Kampanya döneminde öne çıkan ürün kategorileri, şehir bazlı alışveriş
haritaları ve trendler, Premium üyelerinin ihtiyaçlarına yönelik alışveriş
davranışlarını ortaya koyuyor. Türkiye'nin en çok tavsiye edilen e-ticaret markası
olan Hepsiburada, Premium programı aracılığıyla kullanıcı deneyimini sürekli
geliştirmeye odaklanıyor.

Premium Üyelerinin En Çok Tercih Ettiği Ürünler
Hepsiburada Premium üyelerinin alışveriş tercihleri, hem temel ihtiyaçlara hem de
yaşam kalitesini artıran ürünlerinden yana oldu. Bu doğrultuda üyelerin en çok
alışveriş yaptığı ilk üç kategori sağlık & güzellik, giyim ve temel tüketim oldu.

Temel tüketim kategorisinde en çok tercih edilen ürünler arasında içecekler, ıslak
mendiller ve sıvı çamaşır deterjanları öne çıkarken, sağlık ve güzellik kategorisinde
sporcu besinleri ile saç ve kişisel bakım ürünleri, giyim kategorisinde
ise tişört, pijama ve elbiseler ön plana çıktı.

7 ve 8 Temmuz'da Yoğun İlgi
Kampanyanın başlamasıyla birlikte Premium üyeler platforma yoğun ilgi gösterdi.
7-8 Temmuz tarihlerinde çocuk kitapları, tişörtler, temel tüketim ürünleri, sporcu
besinleri ve şampuanlar en çok ilgi gören ürün grupları arasında yer aldı.
Özellikle 18.00-21.00 saatleri arasında alışveriş yoğunluğu zirveye ulaştı.

Premium İndirimler Türkiye Genelinde İlgi Gördü
Hepsiburada Premium, İstanbul, Ankara ve İzmir'le sınırlı kalmadı, diğer şehirlerde
de yoğun ilgi gördü. Üç büyük şehrin ardından en fazla satış yapan iller Bursa,
Gaziantep ve Antalya olarak sıralandı.

En çok alışveriş yapan iller ise Mersin, Kocaeli ve Muğla oldu. Bölgesel tercihlere
bakıldığında, Mersin'de çay ve kağıt mendil, Kocaeli'nde yüzey temizleme mendili,
Muğla'da ise sivrisinek kovucu ve seyahat boy losyon öne çıktı.

Premium Üyelerinin En Çok Aradığı Ürünler
Kampanya döneminde yapılan aramalar, kullanıcıların ihtiyaç ve ilgi alanlarının
çeşitliliğini ortaya koydu. Hepsiburada müşterileri bu dönemde platforma en çok
Stanley termos, klima, vantilatör, iPhone 13, Lego, Fissler Vitaquick Black ve
Labubu ürünlerini aradı.


-iDeal Haber Merkezi-
- twitter.com/iDealDataHaber // www.idealdata.com.tr -

Çerez Ayarları

Daha iyi, hızlı ve güvenli bir kullanım sağlamak amacıyla web sitemizde tarayıcı çerezleri kullanıyoruz. Detaylı bilgi için Çerez Aydınlatma Metni 'ni inceleyebilirsiniz.