Ekonomi

AXA Türkiye CEO'su Ölken Yapay zeka ile büyümenin anahtarı müşteriyi tanımak, dijital dönüşümle harekete geçmek



Antalya Ticaret ve Sanayi Odası (ATSO) 40. Grup (Sigortacılık) Meslek Komitesi öncülüğünde
düzenlenen Acentelerin Dijitalleşmesi, İş Yapış Şekli, Yapay Zeka ile
Tanışması Bilgilendirme Paneli, sektör profesyonellerinden yoğun ilgi gördü.
Panelin Acentelerin Geleceği ve Dijitalleşme oturumunda konuşan AXA Türkiye
CEO'su Yavuz Ölken, dijital dönüşümün sigortacılık sektöründeki stratejik önemine
ve acenteler için sunduğu fırsatlara dikkat çekti.

Akdeniz Bölge acentelerinin dinleyici olarak yer aldığı panel, Süleyman Özer'in
moderatörlüğünde Neova Sigorta Genel Müdürü Neslihan Neciboğlu ve AXA Türkiye CEO'su
Yavuz Ölken'in katılımıyla gerçekleşti. Veri odaklı dönüşümün sigortacılığın
tüm süreçlerinde belirleyici hale geldiğini vurgulayan Yavuz Ölken, acente
büyümesinin temelinde güçlü bir müşteri veri ambarı oluşturmak ve bu veriyi anlamlı
içgörülere dönüştürmek olduğunu ifade etti.

Müşteriyi Tanımadan Büyümek Mümkün Değil
AXA Türkiye CEO'su Yavuz Ölken, günümüzün hızla dijitalleşen iş dünyasında müşteri
beklentileri ve davranışlarını doğru yönetmenin başarının anahtarı olduğunu
vurgulayarak şunları söyledi: Müşteri beklentisi ve davranış ekonomisini yönetmek
için dijital dönüşüm ve güçlü bir veri tabanı yaratmak zorundayız. Büyüme yolunda
verimli portföy yönetimi dijital dönüşümden başlar. Müşteri başına düşen
poliçe adeti büyümezse büyüme çok zorlu bir yolculuk olur. dedi. Müşteri odaklı
bir anlayış ve dijitalleşmenin sağladığı güçlü veri altyapısı olmadan sürdürülebilir
büyümenin mümkün olmadığını belirten Ölken, sadeleşme ve verimliliğin
ancak dijital çözümlerle yakalanabileceğini ifade etti.

Veri Odaklı Portföy Yönetimi ve Empati Yeteneği
Müşterinin ulaşmak istediği her kanalda var olmalıyız. diyen Ölken, maliyet
optimizasyonu ve sürdürülebilirlik için dijital çözümlere yatırım yapmanın artık
bir gereklilik olduğunu vurguladı. Yapay zekanın bu dönüşümde hayatımıza değer
katacağını söyleyen Ölken, geleceğe dair perspektifini ise şu sözlerle özetledi:
2030 ve ötesi dünden yakındır. Fırsatları, boş alanları keşfetmenin yolu büyük
veri ve yapay zekadan geçer. Fırsatları görmezden gelemeyiz. Tehditlere odaklanmadan
dijital dönüşüme uyumlanmak zorundayız.


-iDeal Haber Merkezi-
- twitter.com/iDealDataHaber // www.idealdata.com.tr -

Çerez Ayarları

Daha iyi, hızlı ve güvenli bir kullanım sağlamak amacıyla web sitemizde tarayıcı çerezleri kullanıyoruz. Detaylı bilgi için Çerez Aydınlatma Metni 'ni inceleyebilirsiniz.