Ekonomi

AloTech'te Müşteri Başarı Genel Müdür Yardımcılığına Onur Bilgi atandı


Müşteri memnuniyetini stratejik öncelik haline getiren AloTech, deneyimli yönetici
Onur Bilgi'yi Müşteri Başarı Genel Müdür Yardımcısı olarak atadı.

Bulut tabanlı çağrı merkezi çözümlerinde Türkiye'nin lider markası AloTech'in müşteri
memnuniyetini ve başarısını merkezine alan departmanının liderliğine Onur
Bilgi getirildi. 16 Temmuz itibarıyla yeni görevine başlayan Onur Bilgi, Müşteri
Başarı Genel Müdür Yardımcısı olarak, kullanıcıların AloTech platformundan
en yüksek değeri almasını sağlama ve müşteri sadakatini pekiştirme hedeflerine
liderlik edecek.

63 ülkede, 700'ün üzerinde markaya hizmet veren AloTech'in CEO'su Cenk Soyak, Müşteri
başarısı en büyük önceliğimiz. Onur Bilgi'nin global tecrübesiyle hizmet
kalitemizi daha da yukarı taşıyacağımıza ve müşteri odaklı vizyonumuza güç katacağına
inanıyorum açıklamasını yaptı.

Lisans eğitimini Boğaziçi Üniversitesi'nin Bilgisayar Mühendisliği Bölümü'nde tamamlayan
Onur Bilgi, 25 yılı aşkın kariyeri boyunca farklı sektörlerden yerel ve
uluslararası şirketlerde yöneticilik yaptı. Müşteri deneyimi, dijital dönüşüm
ve operasyonel mükemmellik alanlarında derin bir uzmanlığa Onur Bilgi, son olarak
Delivery Hero'da Avrupa Bölgesi Servis Operasyonları Kıdemli Direktörü, Yemeksepeti'nde
ise Chief Experience Officer (CXO) olarak görev aldı.

Onur Bilgi kimdir?
Boğaziçi Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümü'nden mezun olan Onur Bilgi,
iş hayatına Türkiye Sınai Kalkınma Bankası'nda yazılım geliştirici olarak başladı.
Sonraki yıllarda finans, teknoloji, telekomünikasyon ve e-ticaret sektörlerinde
çeşitli görevler üstlendi. J.D. Edwards'ta teknik danışmanlık, ABN Amro Bank'ta
BT Koordinatörlüğü yaptı. Turkcell'de ise iş analisti ve proje yöneticiliğinden
başlayarak PMO ve Dijital Kanallar yöneticiliğine uzanan çeşitli görevlerde
bulundu.
2015-2023 yılları arasında Yemeksepeti'nde Chief Experience Officer (CXO) olarak
görev yaparak müşteri deneyimi, çağrı merkezi operasyonu, fraud önleme ve iş ortağı
katılım (partner onboarding) ekiplerini yönetti. 2023 yılında ise Delivery
Hero Avrupa Bölgesi Servis Operasyonları Kıdemli Direktörü olarak atandı ve 7
ülkede binden fazla kişiden oluşan bir operasyon ekibini yönetti, bölgesel servis
modeline geçiş sürecini başarıyla yürüttü.
Dijital dönüşüm, müşteri deneyimi stratejisi, operasyonel mükemmellik ve hizmet
optimizasyonu alanlarında uzmanlaşan Onur Bilgi, 25 yılı aşkın kariyeri boyunca
uluslararası zirvelerde konuşmacı olarak yer aldı.


-iDeal Haber Merkezi-
- twitter.com/iDealDataHaber // www.idealdata.com.tr -

Çerez Ayarları

Daha iyi, hızlı ve güvenli bir kullanım sağlamak amacıyla web sitemizde tarayıcı çerezleri kullanıyoruz. Detaylı bilgi için Çerez Aydınlatma Metni 'ni inceleyebilirsiniz.