Ekonomi

Rekabet Kurumu, Google'ın Performance Max kampanyasıyla çevrim içi reklamcılık alanındaki gücünü kötüye kullanıp kullanmadığını tespit etmek amacıyla soruşturma başlattı


Rekabet Kurumu, Google'ın Performance Max kampanyasıyla çevrim içi reklamcılık alanındaki
gücünü kötüye kullanıp kullanmadığını tespit etmek amacıyla soruşturma
başlattı.
Bilindiği üzere Google'ın 2021 yılında tanıttığı kısaca PMAX olarak bilinen bahse
konu kampanyası, reklamverenlere Google Ads platformundaki tüm reklam alanlarına
tek bir kampanya üzerinden erişme imkânı sunan hedef odaklı bir reklam modelidir.
Yapılacak soruşturmada, Google'ın PMAX isimli reklam kampanyası aracılığıyla çevrim
içi reklamcılık alanındaki gücünü diğer reklam hizmetlerine taşıyıp taşımadığı,
reklamverenlere karşı adil olmayan uygulamalarda bulunup bulunmadığı ve veri
birleştirme yoluyla rekabeti engelleyip engellemediği değerlendirilecek.


-iDeal Haber Merkezi-
- twitter.com/iDealDataHaber // www.idealdata.com.tr -

Çerez Ayarları

Daha iyi, hızlı ve güvenli bir kullanım sağlamak amacıyla web sitemizde tarayıcı çerezleri kullanıyoruz. Detaylı bilgi için Çerez Aydınlatma Metni 'ni inceleyebilirsiniz.