Basın Bülteni- Vodafone Business Dijital Sipariş Yönetimi, Pizzalazza ve Saloon Burger'in müşteri memnuniyetini artırdı
Ekonomi
Basın Bülteni- Vodafone Business Dijital Sipariş Yönetimi, Pizzalazza ve Saloon Burger'in müşteri memnuniyetini artırdı
En iyi müşteri deneyimini sunmaya odaklanan Vodafone Business, Türkiye'nin önde
gelen hızlı servis markalarından PizzaLazza ve Saloon Burger'in teknoloji çözüm
ortağı oldu. Dijital Sipariş Yönetimi ile hayata geçirilen Verimlilik Artışı projesiyle
partnerinin operasyonel maliyetlerinde yüzde 15 oranında tasarruf sağlanırken,
servis sürelerinde de yüzde 25 oranında hızlanma görüldü. Bununla beraber
SD-WAN hizmetiyle müşterisinin şubelerini kesintisiz bir iletişimle birbirine
bağlayarak iş sürekliliğini mümkün kılan Vodafone Business, iş ortağının dijitalleşme
süreçlerini hızlandırdı.
Teknoloji çözümleriyle işletmelere verimlilik ve tasarruf avantajı sağlarken, şirketlerin
dijital dönüşümleri için en iyi müşteri deneyimini sunmaya odaklanan
Vodafone Business, IoT ve bulut bilişim çözümleriyle şirketlerin veriye dayalı
kararlar alarak kaynaklarını daha verimli kullanmalarına imkân tanıyor. Bu noktada
hızlı servis sektörünün dinamik yerli markalarından PizzaLazza ve Saloon Burger'e
Red Enerji ve SD-WAN çözümleriyle hizmet veren Vodafone Business, Dijital
Sipariş Yönetimi ile hayata geçirdiği Verimlilik Artışı projesiyle, kurumsal
müşterisinin operasyonel verimlilik ve dijitalleşme yolculuğundaki en önemli partnerlerinden
biri oldu.
Vodafone Business'ın sunmuş olduğu çözümle kiosklar, kullanıcı dostu arayüzleriyle
müşterilere hızlı ve kolay sipariş vermeye imkânı tanırken, işletme içi operasyonel
süreçler de önemli ölçüde optimize edildi. Bunun yanı sıra POS sistemleri
ile tam entegre bir altyapı oluşturularak sipariş yönetimi daha verimli hale
getirilirken, sipariş süreçlerinde yaşanan zaman kaybı azaltıldı, hizmet hızını
artırmak ve operasyonel maliyetleri optimize etmek amacıyla da PizzaLazza ve
Saloon Burger'in dijital dönüşümü yeni bir ivme kazandı.
Operasyonel maliyetleri optimize ettik, sipariş sürelerini azalttık
Saloon Burger'in şu anda 15 şubesinde 30 adet kioskunda dijital sipariş yönetimini
devreye alarak, restoranlardaki sipariş süreçlerini dijitalleştirdiklerini ifade
eden Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Özlem Kestioğlu, konuyla
ilgili şu açıklamalarda bulundu:
Vodafone Business olarak ana odak noktamız müşterilerimize en iyi deneyimi sunmak
ve işletmelerimizin dijitalleşme süreçlerini hızlandırmak. Bu paralelde biz
de Dijital Sipariş Yönetimi ile PizzaLazza ve Saloon Burger'in verimlilik artışına
imza attık ve sipariş süreçlerinin dijitalleşmesinde iş ortağımıza yol gösterdik.
Bu projeyle müşterimiz operasyonel maliyetlerinde yüzde 15 oranında tasarruf
sağlarken, servis süresinde yüzde 25 oranında hızlanma elde etti. Sipariş
sırasında yaşanan bekleme süresinin azalması sayesinde iş ortağımızın sipariş adetlerinde
yüzde 12,5 artış gözlemledik. Kısacası elektrik tasarrufu, pizza dolapları
takibi ve şubelerdeki hava kalitesinin yükseltilmesiyle iş ortağımızın müşteri
memnuniyetini artırdık. Projemizin, başarılı sonuçları doğrultusunda PizzaLazza
ve Saloon Burger'in 65 şubesini kapsayacak şekilde yaygınlaşmasını planlıyoruz.
Süreç tamamlandığında da sipariş adetlerinde yüzde 45'e varan bir artış
söz konusu olacak. Bununla beraber SD-WAN çözümümüzle de iş ortağımızın şubelerinde
kesintisiz bir iletişimin yanında, iş sürekliliğini mümkün kıldık. Vodafone
Business olarak bizler müşterilerimize en iyi hizmeti sunarken, mükemmel bir
servis deneyimi sağlamak için çalışıyoruz. Bu doğrultuda da işletmelerimizin
en güvenilir iş ortağı ve destekçisi olmaya devam edeceğiz.
Çevikliğimiz ve dijital dönüşüm yolculuğumuz bir ileri seviyeye taşındı
PizzaLazza ve Saloon Burger Genel Müdürü Murat Aytar ise konuyla ilgili şunları
söyledi:
PizzaLazza ve Saloon Burger olarak her teknolojik yatırımı, müşteriyle kurduğumuz
bağı daha da güçlendirmek ve işimizi geleceğe taşımak için bir fırsat olarak
görüyoruz. Vodafone Business ile gerçekleştirdiğimiz bu stratejik iş birliği,
sadece operasyonel süreçlerimizi değil, hizmet anlayışımızı, çevikliğimizi ve dijital
dönüşüm kasımızı da ileriye taşıdı. Bizim için bu proje, hızdan ya da verimlilikten
öte, tüm PizzaLazza ve Saloon Burger deneyimini yeniden düşünmek ve
sürdürülebilir büyüme yolculuğumuza daha sağlam bir zemin kazandırmak anlamına
geliyor. Önümüzdeki dönemde teknolojiyi daha kapsayıcı, daha bütünsel bir müşteri
deneyimi için kullanmaya devam edeceğiz.
-iDeal Haber Merkezi-
- twitter.com/iDealDataHaber // www.idealdata.com.tr -
Daha iyi, hızlı ve güvenli bir kullanım sağlamak amacıyla web sitemizde tarayıcı çerezleri kullanıyoruz.
Detaylı bilgi için
Çerez Aydınlatma Metni 'ni inceleyebilirsiniz.