Logo Yazılım, Türkiye'nin en yaygın iş ortağı ağından oluşan ekosisteminin sürdürülebilirliğini
desteklemek amacıyla NextGeneration gelişim programını hayata geçirdi.
Logo iş ortaklarının genç nesil temsilcilerine yönelik oluşturulan 6 aylık
gelişim programında, şirketlerin ikinci kuşağa sağlıklı aktarımı ve kurumsallaşma
adımları destekleniyor.
Türkiye'nin en büyük yerli iş yazılımı şirketi Logo Yazılım, Türkiye'nin dört bir
yanındaki 1.000'den fazla iş ortağının oluşturduğu güçlü ekosisteminin sürdürülebilirliğini
desteklemek amacıyla NextGeneration gelişim programını başlattı.
Aile şirketi olarak faaliyetlerini sürdüren Logo iş ortaklarının 20-26 yaş aralığındaki
ikinci kuşak temsilcilerinin katıldığı program 6 ay boyunca fiziksel
ve online eğitimlerden oluşuyor. Logo Yazılım, NextGeneration ile birlikte Türkiye'nin
bilişim ekosistemine katkısını artırarak sürdürmeyi hedefliyor.
Sektör liderliğimiz güçlü bir ekosistemin başarısı
İş ortaklarının sahip olduğu uzmanlık ve deneyimin Logo Yazılım'ın en önemli rekabet
avantajlarından birini oluşturduğunu ifade eden Logo Yazılım Türkiye Genel
Müdürü Akın Sertcan, 40 yılı aşkın süredir Türkiye'nin dört bir yanında işletmeleri
dijitalleştirmek için çalışıyoruz. İş ortaklarımız iş modelimizin en kilit
paydaşlarından biri ve sektör liderliğimiz birlikte yürüdüğümüz çok güçlü bir
ekosistemin başarısı ifadelerini kullandı.
Bilgi birikimini ikinci kuşağa aktarmayı hedefliyoruz
Türkiye'deki şirketlerin çok büyük bir çoğunluğunun aile şirketlerinden meydana
geldiğini belirten Sertcan, Aile şirketleri, istikrarlı bir ekonomik büyüme ve
istihdamın sağlanmasında önemli bir rol oynuyor. Makro düzeydeki bu yapısal özellik,
Logo ekosistemi için de geçerli. Hayata geçirdiğimiz NextGeneration gelişim
programı ile ekosistemimizin geleceğine yatırım yaparak iş ortaklarımızın ikinci
kuşağa sağlıklı bir şekilde aktarımını, kurumsallaşmasını ve böylece sürdürülebilirliğini
sağlamayı hedefliyoruz. Özellikle yazılım sektöründe bilgi birikimi
aktarımı, kalıcı başarı için temel bir unsur. Yeni neslin yenilikçi yaklaşımı,
mevcut deneyimlerle birleştiğinde çok daha etkili sonuçlar ortaya çıkıyor.
Program kapsamında katılımcıları yalnızca teknik bilgiyle değil, aynı zamanda
stratejik bakış açısı ve liderlik becerileriyle donatıyoruz dedi.
Temmuz ayındaki lansmanla ilk etapta 50 kişilik grupla başlayan ve 6 ay süreyle
devam edecek NextGeneration gelişim programı, katılımcıları çok geniş bir içerikle
buluşturuyor. Fiziksel ve online etkinliklerle hibrit şekilde gerçekleştirilecek
olan ürün ve proje eğitimleri, kişisel gelişim, kurumsallaşma ve işletme
fonksiyonları eğitimlerin ardından bitirme projesi hazırlayacak olan katılımcılar,
mezuniyet sertifikasına hak kazanacak. Program kapsamında Logo Yazılım müşterilerinden
ikinci kuşak yöneticilerin başarı hikâyeleri de, gerçekleştirilecek
webinarlarla katılımcılarla paylaşılacak.
Katılımcılar, kurumsallaşma ve işletme fonksiyonları eğitimleri kapsamında, aile
şirketleri ve kurum kültürü, satış, finans ve muhasebe, pazarlama, müşteri deneyimi,
sosyal medya yönetimi ve insan kaynakları başlıklarında çok geniş bir içerikten
yararlanıyor. Ürün ve proje eğitimi kapsamında ise, ERP, fonksiyonel ürünler,
veri tabanı, proje yönetimi, yapay zekâ ve makine öğrenimi başlıklarında
eğitim alıyor.
NextGeneration gelişim programı içeriğinde katılımcıların şirket yönetimine etkin
bir biçimde hazır olmalarına katkı sağlayacak eğitimler ise kişisel gelişim başlığı
altında yer alıyor. Markalaşma, sunum teknikleri, ekip kurma ve liderlik,
zaman yönetimi bu konunun alt başlıklarını oluşturuyor.
Program çerçevesinde katılımcılara, Logo ERP eğitimi (GO, Bulut, Netsis, J-Platform)
ve uygulamalı proje eğitiminin yanı sıra, iş süreçlerinde yapay zekâ modeli
kullanımı, projelerde zaman planlama gibi seçmeli projelere katılma olanağı da
sunuluyor.
-iDeal Haber Merkezi-
- twitter.com/iDealDataHaber // www.idealdata.com.tr -
Daha iyi, hızlı ve güvenli bir kullanım sağlamak amacıyla web sitemizde tarayıcı çerezleri kullanıyoruz.
Detaylı bilgi için
Çerez Aydınlatma Metni 'ni inceleyebilirsiniz.